Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Chcemy pokazać Antalyę nie tylko, jako cel przyjazdu wypoczynkowego, ale także jako miejsce, w którym warto inwestować. Mamy świadomość, że Antalya to najważniejszy kierunek dla niemal wszystkich biur podróży w Polsce. W sezonie 2015 odwiedziło nas 250 000 turystów z Polski, w tegorocznym lotnisko w Antalyi obsłuży 35 samolotów tygodniowo z Polski"- powiedział Yusuf Hacisuleyman, wiceprezes Izby Przemysłowo-Handlowej Antalyi i jednocześnie prezes Biura Promocji i Rozwoju Antalyi
"Polacy chętnie podróżują do miejsc, które mają im wiele do zaoferowania, dlatego Turcja jest kierunkiem nr 1, stąd potrzeba rozwoju współpracy między Polską a Turcją. Bardzo nas cieszą inicjatywy budujące współpracę pomiędzy oboma miastami, szczególnie, że jesteśmy liderem tego kierunku. W 2016 r. 65% wszystkich polskich turystów jeżdżących na zorganizowane wakacje to nasi klienci. Tegoroczne szacunki pokazują, że w tym sezonie klienci ponownie chętnie wybierają Antalyę na wakacje, w tej chwili widzimy już 85% wzrost sprzedaży tego kierunku'' - powiedział Kaan Ergun, prezes Coral Travel Wezyr Holidays współorganizator wizyty tureckiej delegacji.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.06.2017, 14:19 |
Źródło informacji | Coral Travel Wezyr Holidays |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lisner rezygnuje z jaj z chowu klatkowego - kolejny krok firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju
Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj pochodzących od kur utrzymywanych w klatkach ze wszystkich swoich produktów. Decyzja ta wpisuje się w ogólnoeuropejski trend ograniczania stosowania tego typu jaj i odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów oraz wymogi zrównoważonego rozwoju.- 14.01.2025, 15:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Lisner