Newsletter

Twój sukces zasługuje na docenienie. Trwa konkurs Złote Spinacze

25.07.2025, 16:38aktualizacja: 25.07.2025, 16:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Związek Firm Public Relations
Związek Firm Public Relations
Od 8 lipca br. można zgłaszać projekty w największym konkursie branży public relations w Polsce – Złote Spinacze. To już 23. edycja tego znaczącego w kalendarzu wydarzenia, które co roku przynosi zaskakujące i inspirujące kampanie, inicjatywy i działania PR.

Związek Firm Public Relations organizuje po raz kolejny konkurs Złote Spinacze, który od lat stanowi wyznacznik standardów rynkowych, promując najlepsze praktyki i inspirując do dalszego rozwoju. Zdobycie nagrody to przede wszystkim potwierdzenie najwyższej jakości i profesjonalizmu w dziedzinie PR.

„Złote Spinacze są wizytówką public relations w Polsce. Co roku widzimy, jak wysoki jest poziom zgłaszanych projektów i jak ewoluuje nasza branża. Zapraszamy do udziału wszystkich - niezależnie od tego, czy są to agencje PR, działy komunikacji w dużych czy mniejszych firmach, instytucje publiczne, organizacje pozarządowe, czy niezależni eksperci. Wiemy, że przełomowe idee i skuteczne strategie powstają w różnorodnych środowiskach a Złote Spinacze są idealnym miejscem do tego, by je pokazać i zawalczyć o miano najlepszych” - wskazuje Katarzyna Życińska, prezeska zarządu Związku Firm PR.

„Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji” - podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, przewodnicząca Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze; dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej, rzecznika prasowa Nationale-Nederlanden.

O konkursie

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce. W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach, które podzielone są na kategorie główne, kategorie sektorowe oraz kategorie specjalne. 20 głównych kategorii to m.in. PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa czy walka z dezinformacją. W ramach 12 kategorii sektorowych zaś projekty mogą być zgłaszane z takich dziedzin jak np.: finanse, medycyna i zdrowie czy przemysł i infrastruktura. 3 kategorie specjalne to: kreatywność, efektywności oraz research&insight. Wszystkie aktualności, regulamin, kategorie oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie konkursu: www.zlotespinacze.pl

Jak zgłosić projekt?

Do konkursu można kierować projekty realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 11 września 2025 roku. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego na stronie konkursu. Każdy projekt należy zgłosić do co najmniej 1 kategorii głównej. Ten sam projekt może być dodatkowo zgłoszony do drugiej kategorii głównej, jednej kategorii sektorowej (decyduje branża, z której pochodzi podmiot zgłaszający, współzgłaszający albo klient, na rzecz którego realizowano projekt), trzech kategorii specjalnych.

Terminy zgłoszeń

Nabór projektów prowadzony jest w trzech turach począwszy od 8 lipca br. do 11 września br.:

- pierwszy termin zgłoszeń trwa do 4 sierpnia br.

- drugi termin rozpocznie się 5 sierpnia i potrwa do 4 września br.

- ostateczna szansa na zgłoszenie będzie od 5 września do 11 września br.

Prace będą podlegały dwuetapowej ocenie przez ponad 140-osobowe Jury konkursu. Nominowani zostaną ogłoszeni w połowie października, by spośród nich wybrać zwycięzców, którym na uroczystej gali 8 grudnia w Warszawie zostaną wręczone statuetki.

Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk.

Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Postmotive Studio, Conrego, Pro4Media, Sotrender, Diea.

Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, rp.pl, Puls Biznesu, PAP Media Room, Press, Wirtualne Media, PRoto, Media Marketing Polska.

Źródło informacja: Związek Firm Public Relations

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 25.07.2025, 16:38
Źródło informacji Związek Firm Public Relations
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ