Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Związek Firm Public Relations organizuje po raz kolejny konkurs Złote Spinacze, który od lat stanowi wyznacznik standardów rynkowych, promując najlepsze praktyki i inspirując do dalszego rozwoju. Zdobycie nagrody to przede wszystkim potwierdzenie najwyższej jakości i profesjonalizmu w dziedzinie PR.
„Złote Spinacze są wizytówką public relations w Polsce. Co roku widzimy, jak wysoki jest poziom zgłaszanych projektów i jak ewoluuje nasza branża. Zapraszamy do udziału wszystkich - niezależnie od tego, czy są to agencje PR, działy komunikacji w dużych czy mniejszych firmach, instytucje publiczne, organizacje pozarządowe, czy niezależni eksperci. Wiemy, że przełomowe idee i skuteczne strategie powstają w różnorodnych środowiskach a Złote Spinacze są idealnym miejscem do tego, by je pokazać i zawalczyć o miano najlepszych” - wskazuje Katarzyna Życińska, prezeska zarządu Związku Firm PR.
„Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji” - podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, przewodnicząca Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze; dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej, rzecznika prasowa Nationale-Nederlanden.
O konkursie
W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce. W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach, które podzielone są na kategorie główne, kategorie sektorowe oraz kategorie specjalne. 20 głównych kategorii to m.in. PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa czy walka z dezinformacją. W ramach 12 kategorii sektorowych zaś projekty mogą być zgłaszane z takich dziedzin jak np.: finanse, medycyna i zdrowie czy przemysł i infrastruktura. 3 kategorie specjalne to: kreatywność, efektywności oraz research&insight. Wszystkie aktualności, regulamin, kategorie oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie konkursu: www.zlotespinacze.pl
Jak zgłosić projekt?
Do konkursu można kierować projekty realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 11 września 2025 roku. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem specjalnego formularza dostępnego na stronie konkursu. Każdy projekt należy zgłosić do co najmniej 1 kategorii głównej. Ten sam projekt może być dodatkowo zgłoszony do drugiej kategorii głównej, jednej kategorii sektorowej (decyduje branża, z której pochodzi podmiot zgłaszający, współzgłaszający albo klient, na rzecz którego realizowano projekt), trzech kategorii specjalnych.
Terminy zgłoszeń
Nabór projektów prowadzony jest w trzech turach począwszy od 8 lipca br. do 11 września br.:
- pierwszy termin zgłoszeń trwa do 4 sierpnia br.
- drugi termin rozpocznie się 5 sierpnia i potrwa do 4 września br.
- ostateczna szansa na zgłoszenie będzie od 5 września do 11 września br.
Prace będą podlegały dwuetapowej ocenie przez ponad 140-osobowe Jury konkursu. Nominowani zostaną ogłoszeni w połowie października, by spośród nich wybrać zwycięzców, którym na uroczystej gali 8 grudnia w Warszawie zostaną wręczone statuetki.
Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk.
Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Postmotive Studio, Conrego, Pro4Media, Sotrender, Diea.
Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, rp.pl, Puls Biznesu, PAP Media Room, Press, Wirtualne Media, PRoto, Media Marketing Polska.
Źródło informacja: Związek Firm Public Relations
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.07.2025, 16:38 |
Źródło informacji | Związek Firm Public Relations |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
MG COMMERCIAL debiutuje na targach BusWorld Brussels premierą w pełni elektrycznego autobusu iEV12 oraz podwozia B12E
- 06.10.2025, 16:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Prawnik: system kaucyjny jest kosztowo neutralny dla konsumenta PAP
Finansowanie systemu kaucyjnego w Polsce jest tak skonstruowane, aby nie obciążać portfeli konsumentów. Główny ciężar kosztów operacyjnych spoczywa na przedsiębiorcach wprowadzających napoje na rynek - podkreśla mec. Wojciech Kulczyk, radca prawny WKB.- 06.10.2025, 16:12
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Deloitte na EKF Ubezpieczenia: prywatne i publiczne systemy ochrony zdrowia mogą się doskonale uzupełniać z korzyścią dla wszystkich pacjentów PAP
„W najbliższych latach nie będziemy mieli problemu z brakiem zasobów czy lekarzy w ochronie zdrowia. Z tym, z czym już dzisiaj się mierzymy, to optymalne zaprojektowanie tego systemu, tak aby pacjent mógł jak najszybciej umówić się na wizytę: niezależnie od tego, czy ma abonament, ubezpieczenie, czy też przychodzi w ramach ubezpieczenia z NFZ. Produkty oferowane przez ubezpieczycieli mogą być świetnym uzupełnieniem systemu publicznego. Zresztą w bardzo wielu krajach ten mechanizm tak właśnie funkcjonuje” - podkreśla Władysław Mizia, consulting healthcare sector leader for Poland, Deloitte.- 06.10.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ