Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHISINAU, Mołdawia, 10 listopada 2020 r. /PRNewswire/ -- Mołdawia to nie tylko jedno z najbardziej niedostępnych miejsc na świecie. Kraj skrywa także jedną z lepiej strzeżonych tajemnic. Ten młody kraj Europy Wschodniej został nazwany przez Magazyn FDI 2019 „ukrytym klejnotem inwestycyjnym" ze względu na swoje niepowtarzalne cechy i infrastrukturę, które zostaną zaprezentowane podczas nadchodzącego wyjątkowego wydarzenia, jakim jest Moldova Business Week 2020.
Siódmą edycję tej dwudniowej konferencji zaplanowano na 19 i 20 listopada, przy czym w tym roku wydarzenie to będzie miało charakter wyłącznie wirtualny, zaś jego tematami przewodnimi będą współczesne trendy światowe, aktualne problemy gospodarcze i wciąż ewoluujący rynek światowy.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy być gospodarzem MBW2020 w tych trudnych czasach", powiedziała Rodica Verbeniuc, dyrektor generalna Agencji Invest Moldova. „Obserwujemy zmieniający się świat, przedsiębiorstwa zmagające się z trudnościami i przekształcające na arenie międzynarodowej, a jednocześnie wierzymy, że możemy pomóc na nowo zdefiniować co znaczy normalność, dostrzec nowe perspektywy, skorzystać z atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych naszego kraju i rozwijać się w Mołdawii (#GrowInMoldova)".
Moldova Business Week 2020 zaoferuje uczestnikom - międzynarodowej społeczności przedsiębiorców - dostęp do interaktywnych wydarzeń w formie cyfrowej. Dzięki panelom dyskusyjnym, praktycznym możliwościom nawiązywania kontaktów, studiom przypadku najlepszych mołdawskich marek, a także sześciu panelom promocyjnym, podczas których lokalne podmioty będą prezentować swoją ofertę inwestycyjną, stanie się ono dynamicznym wydarzeniem dla myślących przyszłościowo inwestorów, którego nie można przegapić!
Goście specjalni i prelegenci to światowej klasy wizjonerzy, którzy podzielą się swoimi strategicznymi spostrzeżeniami na temat naszego dynamicznie zmieniającego się świata - handlu, rynku, miejsc pracy, życia społecznego, doświadczeń klientów i perspektyw inwestycyjnych:
• Prof. Michio KAKU, fizyk, autor bestsellerów, uznany mówca publiczny, znany futurysta, opiniotwórca i popularyzator nauki.
• Binod K CHAUDHARY, prezes nepalskiej Grupy Chaudhary i CG Corp Global, zrzeszającej 160 spółek i 123 marki.
W programie imprezy przewidziano również udział wybitnych dyrektorów generalnych, ekspertów, prelegentów rządowych, założycieli, właścicieli firm, którzy wirtualnie wezmą udział w spotkaniu, aby podzielić się swoimi pomysłami, doświadczeniami, inspiracjami i sytuacją w swoich branżach.
To mocno oczekiwane wydarzenie pozwoli uczestnikom dowiedzieć się, w jaki sposób Mołdawia może przerosnąć oczekiwania inwestorów, realizując odpowiednio dopasowane strategie mające na celu wspieranie przedsiębiorców, działając jako pomost między Wschodem i Zachodem oraz oferując dostęp do rynku liczącego ponad 1 miliard potencjalnych klientów. Zespół Invest Moldova zapewni zainteresowanym inwestorom wsparcie w zakresie prowadzenia działalności w Mołdawii.
Aby zapisać się na imprezę Moldova Business Week 2020 wystarczy zarejestrować się tutaj. Dyskusja na temat wydarzenia toczy się z użyciem #MBW2020.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1330588/Register_MBW.jpg
Źródło: Moldovan Investment Agency
KONTAKT:
Alina Merlici
Krajowy Departament Promocji Marki
Mołdawska Agencja Inwestycyjna
tel. kom. (+373 60) 295 392
e-mail: alina.merlici@invest.gov.md
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.11.2020, 15:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |