Newsletter

ULMA CONSTRUCCION POLSKA SA (18/2021) Wstępne szacunki wybranych danych finansowych i operacyjnych Grupy Kapitałowej ULMA Construccion Polska S.A. za 3 kwartały 2021 r.

13.10.2021, 15:48aktualizacja: 13.10.2021, 15:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 18/2021

Zarząd ULMA Construccion Polska S.A. (Emitent) przekazuje do publicznej wiadomości wstępne szacunki wybranych danych finansowych i operacyjnych Grupy Kapitałowej Ulma Construccion Polska S.A. (Grupa Kapitałowa) za okres 3 kwartałów 2021 roku [w nawiasie przedstawiono dane za analogiczny okres 2020 roku].

Wstępne wyniki finansowe i operacyjne Grupy Kapitałowej za okres 3 kwartałów za 2021 roku:

Łączne skonsolidowane przychody ze sprzedaży: 144 655 tys. zł [144 797 tys. zł], spadek o -0,1%,

w tym:

- Przychody skonsolidowane w segmencie "obsługa budów": 103 680 tys. zł [111 001 tys. zł], spadek o -6,6%,

- Przychody skonsolidowane w segmencie "sprzedaż materiałów budowlanych": 40 975 tys. zł [33 797 tys. zł], wzrost o 21.2%,

- Skonsolidowany EBITDA: 52 000 tys. zł [53 067 tys. zł], spadek o -2,0%,

- Skonsolidowany zysk netto: 16 168 tys. zł [15 905 tys. zł], wzrost o 1,7%,

- Pozycja gotówkowa netto (gotówka pomniejszona o kredyty i powiększona o udzielone pożyczki): 60 279 tys. zł [68 720 tys. zł], spadek o -12,3%.

Trzeci kwartał 2021 roku przyniósł dalszą poprawę sytuacji wynikowej, zapoczątkowanej już w poprzednim kwartale, w porównaniu do analogicznych okresów poprzedniego roku.

W dalszym ciągu szczególnie istotne znaczenie dla prezentowanych wyników Grupy Kapitałowej ma działalności handlowa na rynku polskim, jak również na rynkach eksportowych, w segmencie "sprzedaż materiałów budowlanych". Działalność ta już od początku bieżącego roku wskazuje pozytywne tendencje, które w III kwartale 2021 roku zostały dodatkowo umocnione bardzo dobrą koniunkturą handlową na rynku ukraińskim.

Bardzo dobre wyniki sprzedażowe osiągnięte w segmencie "sprzedaż materiałów budowlanych" przyczyniły się do praktycznie całkowitego zneutralizowania luki sprzedażowej notowanej wciąż w segmencie "obsługa budów". Niemniej segment ten notuje w bieżącym roku powolny, ale konsekwentny trend wzrostowy pozwalający na odzyskanie potencjału notowanego w ubiegłym roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2021, 15:48
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ