Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ramach programu dostępne są specjalne oferty nie tylko u tradycyjnych odbiorców takich, jak centra handlowe i restauracje, ale także zniżki na bilety lotnicze, rezerwacje w hotelach, transport publiczny oraz wybrane punkty rozrywki. Właśnie z tego powodu program może przyczynić się do znacznej poprawy procesu płatności w trakcie podróży.
Zgodnie z raportem wydanym przez firmę UnionPay International Chińska Akademia Turystyki szacuje, że wydatki chińskich turystów podróżujących za granicę w 2015 roku sięgną 1,1 tryliona juanów i będą stale rosnąć. Konsumpcja turystów za granicą staje się coraz bardziej rozsądna i różnorodna. Zakupy ciągle stanowią największą część zagranicznych wydatków chińskich turystów, a na kolejnych miejscach znajdują się zakwaterowanie i transport. Proporcja wydatków na rozrywkę, wyżywienie i wstęp do obiektów zainteresowania rośnie z roku na rok. Codzienne potrzeby powoli zajmują miejsce dóbr luksusowych pod względem liczby nabywców, a wydatki na lokalną rozrywkę i relaks rosną.
Raport przedstawia także inne nowe trendy w globalnych podróżach: większa skala, częstotliwość i bardziej zróżnicowane punkty docelowe. Ponadto na rynkach, gdzie karty UnionPay wydawane są na dużą skalę, na przykład Hongkong, Korea Południowa i Japonia, miejscowi także korzystają z płatności kartami UnionPay często w trakcie podróży, aby móc korzystać z ofert i przywilejów na wyłączność.
Program charakteryzują dwie cechy szczególne. Po pierwsze obejmuje on większość miejsc docelowych na świecie. Poza bardziej tradycyjnymi punktami przeznaczenia do nowych atrakcji turystycznych wliczono także ulubione przez turystów Angkor, wyspa Boracay, wyspa Bintan, Sri Lanka i Seszele, odpowiadając na zróżnicowane potrzeby podróżnych. Po drugie akceptanci biorący udział w programie także są bardziej zróżnicowani. Poza sklepami, hotelami i restauracjami, do dostępnych akceptantów należą ośrodki spa, zamki, ośrodki nurkowania, pola golfowe, herbaciarnie, muzea oraz parki rozrywki.
Dziś sieć partnerów przyjmujących płatności kartami UnionPay rozciąga się na ponad 150 krajów i regionów, obejmując tym samym punkty docelowe często odwiedzane przez turystów. Poza nieustannymi poszerzaniem wykorzystywania płatności kartą firma UnionPay International jest także zaangażowana w ulepszanie globalnego programu ofert i przywilejów dla posiadaczy kart. Co roku firma UnionPay International opracowuje serie programów preferencyjnych obejmujących lotniskowe sklepy wolnocłowe, duże obszary biznesowe i atrakcje turystyczne, tym samym zapewniając bogate i zoptymalizowane doświadczenia płatności kartą posiadaczom na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.unionpayintl.com/
Źródło: UnionPay International
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.11.2015, 12:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |