Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 21 stycznia 2016 r. /PRNewswire/ - W 2015 r. Chiny kontynentalne zdobyły pierwszą pozycję na świecie pod względem liczby turystów wyjeżdżających i wydatków przeznaczonych na turystykę wyjazdową. W tym roku rynek turystyki wyjazdowej wciąż się jeszcze rozgrzewa.
Według UnionPay International około 6 mln turystów z Chin będzie obchodziło zbliżające się Święto Wiosny za granicą. Nowym trendem jest niezależne, samodzielne podróżowanie oraz dogłębne zwiedzanie. Karta UnionPay stała się jednym z najlepszych towarzyszy podróżujących za granicę.
Święto Wiosny i Chiński Nowy Rok: turystyka wyjazdowa wyprzedza turystykę krajową
Według chińskiego Narodowego Urzędu ds. Turystyki w 2015 r. podróż za granicę odbyło 120 mln turystów z Chin kontynentalnych, którzy wydali w przeliczeniu na osobę 11,625 juanów. Dwie trzecie z nich to osoby podróżujące samodzielnie i niezależnie.
Wzrost turystyki wyjazdowej wpłynął także na liczbę zamówień w największych biurach podróży, cieszących się największym zainteresowaniem odnotowanym w Szanghaju, Pekinie, Suzhou, Hangzhou, Nankinie i Kantonie.
Zadowalając szeroką gamę potrzeb turystów, UnionPay to ulubiona metoda płatności chińskich turystów. Korzystają z niej za granicą już nie tylko przy dokonywaniu zakupów towarów luksusowych, ale również w innym celu, np. rozrywkowym. Wydatki turystów w zagranicznych domach handlowych, supermarketach i hotelach rosną wraz z jednoczesnym wzrostem wydatków na rozrywkę, gastronomię i bilety.
Karta UnionPay ułatwia wycieczki zagraniczne
Chiński trend turystyki wyjazdowej przyciąga dużą uwagę rynków zagranicznych. W 2015 r. liczba turystów z Chin odwiedzających Australię przekroczyła 1 mln. Wiele hoteli i biur podróży w Australii świadczy teraz usługi w języku chińskim, wydaje przewodniki w języku chińskim i serwuje chińskie potrawy, by zostać zauważonym przez Chińczyków.
Akceptacja kart UnionPay postrzegana jest przez szereg przedsiębiorców zagranicznych jako kluczowy element do zwabienia turystów z Chin. Stała się równocześnie ważnym wskaźnikiem do pomiaru zadowolenia klientów z Chin.
Obecnie karty UnionPay akceptuje 27 mln podmiotów i 1,9 bankomatów w ponad 150 krajach i regionach, od sprzedawców tradycyjnych aż po punkty usług codziennych. Wielu z nich posiada ekskluzywne oferty dla posiadaczy kart UnionPay.
UnionPay świadczy również wiele usług o wartości dodanej. Posiadacze kart mogą za jej pośrednictwem nabywać bilety kolejowe online, zapłacić za taksówkę w Australii, Singapurze, Korei Południowej i na Tajwanie oraz wypożyczyć samochód na Tajwanie oraz w Tajlandii. Poza tym rozszerza się także zakres usług dot. zwrotu podatku i awaryjnej pomocy finansowej.
Obecnie UnionPay International rozpoczyna wielką kampanię marketingową. Ponad 400 podmiotów, w tym 12 renomowanych grup handlowych i 12 głównych marek turystycznych oferuje posiadaczom kart UnionPay zniżki nawet do 15%. Ponadto 6 wielkich grup hotelowych oferuje zniżki o wysokości do 30% w przypadku zamówień online kartą UnionPay.
Informacje dodatkowe: http://www.unionpayintl.com/.
Źródło: UnionPay International
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.01.2016, 17:11 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |