Newsletter

Unispace przejmuje Downstream – globalną firmę z branży projektowania doświadczeń użytkownika

08.10.2021, 13:31aktualizacja: 08.10.2021, 13:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Unispace
Unispace

BOSTON, 6 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Globalna spółka zajmująca się strategiami miejsc pracy, projektowaniem i budownictwem, Unispace, ogłosiła dzisiaj przejęcie Downstream, światowego eksperta z branży projektowania doświadczeń użytkownika o rozległym portfolio zintegrowanych i fizycznych doświadczeń w globalnych ośrodkach technologicznych, u flagowych sprzedawców detalicznych, w największych obiektach sportowych i w innych miejscach docelowych na całym świecie. Doradztwo spółce Unispace w zakresie przejęcia Downstream zapewniła firma Blitzer, Clancy & Company, przy czym warunki umowy nie zostały ujawnione.

„Praca to już coś więcej niż tylko miejsce, skupiamy się na całym doświadczeniu. Zespół i podejście Downstream dają nam większe możliwości wspierania naszych klientów w zakresie tworzenia efektywnych środowisk pracy dla ich najcenniejszych aktywów: ludzi – powiedział Steve Quick, światowy dyrektor generalny Unispace. - Udowadniamy w ten sposób, że stawiamy na czyny, nie słowa”.

Pracownicy Downstream dołączą do światowego zespołu Unispace, wnosząc specjalistyczną wiedzę w zakresie brandingu i projektowania technicznego przestrzeni. Przejęcie Downstream, spółki z siedzibą w Portland w stanie Oregon, której globalne biura mieszczą się w Amsterdamie i Melbourne, zwiększy też fizyczny zasięg Unispace. Spółka działa obecnie w 48 lokalizacjach w 26 krajach.

„Współpracowaliśmy z Unispace od kilku lat i cieszymy się, że możemy połączyć nasze zespoły i skorzystać ze wspólnej wiedzy, by wykorzystać szansę wymyślenia na nowo przestrzeni, jaką znamy – powiedział Tim Canfield, dyrektor generalny Downstream. - Dzisiejsi pracownicy i klienci oczekują środowisk dostosowanych i odzwierciedlających styl marki, które pomagają im we współpracy, integracji i łączności. Wspólnie możemy zapewnić doskonałe rozwiązania w tym zakresie”.

„Nasza globalna strategia rozwoju obejmuje głównie zwiększanie naszych możliwości wspomagania rozwoju klientów w nowym środowisku. To przejęcie pozwala nam na połączenie światowej klasy wiedzy w dziedzinie projektowania doświadczeń użytkowników ze zintegrowanym podejściem do strategii, projektowania i budownictwa, co daje naszym klientom pewność jakości i spójności tworzonych przez nas przestrzeni. Ponadto Unispace i Downstream wyznają podobne wartości; obie kultury organizacyjne stawiają na zmiany i zaangażowanie w innowacje, różnorodność, równość i integrację, obywatelską postawę i prawdziwą pasję do tworzenia doświadczeń skoncentrowanych na ludziach – powiedział Quick. - Jesteśmy przekonani, że stworzymy w ten sposób ogromną wartość dla naszych klientów i całej branży”.

Od czasu założenia w 2010 r. Unispace opracował ponad 5,5 tys. projektów miejsc pracy obejmujących łączny obszar 50 mln metrów kwadratowych. Mimo problemów związanych z pandemią COVID-19, Unispace odnotował bardzo dobre wyniki w pierwszej połowie 2021 r., rozwijając działalność na całym świecie.

Unispace

W 2010 r. spółka Unispace zrewolucjonizowała model tworzenia miejsc pracy wykorzystując najlepsze w branży, połączone podejście do strategii, projektowania i dostarczania. Dziś spółka nadąża za tempem zmian dzięki zwinnej i kompleksowej strategii pasującej do nieprzerwanie rozwijających się światowych marek. Unispace tworzy miejsca pracy oparte o ścisłą współpracę z klientami, dostarczane płynnie niezależnie od granic państw i oparte o najlepszą wiedzę i technologię w branży.

Downstream

Mający ponad 20-letnie doświadczenie Downstream jest społecznością wizjonerskich projektantów, twórców treści, kierowników ds. klientów i liderów produkcji. Wspólnie stanowią spółkę, będącą liderem w dziedzinie komunikacji marek i obejmującą cały świat, która buduje fascynujące doświadczenia dla marek największych i najbardziej dynamicznych firm globu. Dzięki trzem globalnym ośrodkom – w Portland, Amsterdamie i Melbourne, Downstream wykorzystuje najnowsze informacje i ciągle poszukuje nowych technologii i metod tworzenia, tego, co wydaje się niemożliwe.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1653863/Deliveroo_Headquarters__London_UK.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1653864/University_of_Oregon_Matthew_Knight_Arena__Eugene_OR.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1653866/Telstra_Customer_Experience_Centre__Sydney_AU.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1653865/Unispace_logo_Logo.jpg

Klip wideo - https://mma.prnewswire.com/media/1653909/Unispace_x_Downstream.mp4

Źródło: Unispace

KONTAKT:

Lisa Karel

e-mail: lisa@akrete.com

tel. (407) 733-2101

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.10.2021, 13:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ