Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- UOKiK informuje:
Tylko do 31 października można zgłaszać prace magisterskie poświęcone ochronie konkurencji i ochronie konsumentów na konkurs UOKiK. Na zwycięzców czekają m.in. nagrody pieniężne oraz praktyki w centrali lub delegaturze Urzędu.
Nadsyłać można prace obronione w terminie od 16 października 2015 r. do 15 października 2016 r. UOKiK czeka na nie tylko do 31 października 2016 r. do godz. 1615 (decyduje data wpływu).
Autorzy trzech najlepszych prac w każdej kategorii otrzymają kolejno 5 tys., 2 tys. i 1 tys. złotych. Laureaci pierwszego miejsca mogą także odbyć płatne, trzymiesięczne praktyki absolwenckie w centrali lub w jednej z delegatur UOKiK – w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie lub we Wrocławiu. Ponadto nagrodzone opracowania mogą zostać opublikowane w formie drukowanej lub umieszczone na stronie internetowej UOKiK.
Przy wyłanianiu laureatów Kapituła konkursowa bierze pod uwagę w szczególności jakość merytoryczną pracy, jej nowatorski i twórczy charakter oraz poziom edytorski.
Aby zgłosić pracę na konkurs należy wypełnić formularz i załączyć jeden egzemplarz pracy, jednostronne streszczenie oraz zaświadczenie wydane przez władze uczelni potwierdzające termin obrony i temat pracy.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w pierwszym kwartale 2017 r.
Szczegóły znajdują się w regulaminach i wzorach dokumentów umieszczonych na stronie Urzędu ( https://uokik.gov.pl/konkurs_dla_studentow.php ).
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ tnt/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.10.2016, 16:11 |
Źródło informacji | UOKiK |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |