Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ambasador Chin w Słowenii Wang Shunqing wziął udział w wydarzeniu i wygłosił przemówienie. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele departamentów rządowych, takich jak słoweńskie Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Kultury i Turystyki oraz Ministerstwo Nauki i Technologii, a także przedstawiciele Chińsko-Słoweńskiego Stowarzyszenia Biznesu. Ponadto partnerzy Dongfeng z różnych krajów Europy Wschodniej, lokalni dealerzy w Słowenii i goście medialni ze wszystkich środowisk również zebrali się, aby być świadkami tej ważnej chwili. Ponadto znana słoweńska piosenkarka i ambasadorka marki Dongfeng, Raiven, została zaproszona do zaśpiewania podczas tego wydarzenia.
Podczas tego wydarzenia Dongfeng Motor pojawił się w Słowenii z ogólnym wizerunkiem marki Dongfeng z trzema seriami produktów marki Dongfeng, Voyah i Mhero, odpowiednio prezentując Dongfeng Mage, Box, Shine, Voyah Free i Mhero I. Podczas spotkania Xie Qian, lider europejskiego zespołu Dongfeng, przedstawił markę, technologię i produkty Dongfeng. W tym samym czasie na miejscu wydarzenia ogłoszono, że wysokiej klasy nowy SUV Voyah Courage i popularny nowy sedan S7 firmy Dongfeng zostały oficjalnie wprowadzone na rynek w Słowenii, zapewniając lokalnym konsumentom różnorodne możliwości wyboru i wysokiej jakości doświadczenia.
Obecnie Słowenia ma stosunkowo duże dotacje rządowe na nowe pojazdy energetyczne. Nowe pojazdy energetyczne Dongfeng są bardzo chwalone w Słowenii. Dwa nowe modele energetyczne wypuszczone tym razem łączą w sobie modny wygląd, luksusowe wnętrze, doskonałe osiągi i zaawansowaną technologię, podkreślając siłę nowej technologii energetycznej Dongfeng i wyjątkowy urok marki Dongfeng. Jednocześnie, w celu zaspokojenia popytu rynkowego, Dongfeng jednocześnie wprowadził na rynek różne typy i różne segmenty pojazdów, takie jak modele paliwowe i hybrydowe, aby zaspokoić różnorodne potrzeby użytkowników w zakresie pojazdów.
Otwarcie flagowego sklepu Dongfeng Motor oraz debiut i wprowadzenie na rynek nowych modeli oznaczają solidny krok naprzód dla Dongfeng Motor na rynku słoweńskim. Jest to ważny krok dla Dongfeng Motor w kierunku aktywnej ekspansji na rynku międzynarodowym i kolejne ważne osiągnięcie strategii globalizacji marki.
KONTAKT:
Li Rongrong
e-mail: lirongrong@dfmc.com.cn
tel. +8615700733121
strona: http://www.dongfeng-global.com/
strona: https://www.facebook.com/DongfengMotorCorporationGlobal
Źródło informacji: Dongfeng Motor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2024, 10:57 |
Źródło informacji | Dongfeng Motor |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
MG COMMERCIAL debiutuje na targach BusWorld Brussels premierą w pełni elektrycznego autobusu iEV12 oraz podwozia B12E
- 06.10.2025, 16:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Prawnik: system kaucyjny jest kosztowo neutralny dla konsumenta PAP
Finansowanie systemu kaucyjnego w Polsce jest tak skonstruowane, aby nie obciążać portfeli konsumentów. Główny ciężar kosztów operacyjnych spoczywa na przedsiębiorcach wprowadzających napoje na rynek - podkreśla mec. Wojciech Kulczyk, radca prawny WKB.- 06.10.2025, 16:12
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Deloitte na EKF Ubezpieczenia: prywatne i publiczne systemy ochrony zdrowia mogą się doskonale uzupełniać z korzyścią dla wszystkich pacjentów PAP
„W najbliższych latach nie będziemy mieli problemu z brakiem zasobów czy lekarzy w ochronie zdrowia. Z tym, z czym już dzisiaj się mierzymy, to optymalne zaprojektowanie tego systemu, tak aby pacjent mógł jak najszybciej umówić się na wizytę: niezależnie od tego, czy ma abonament, ubezpieczenie, czy też przychodzi w ramach ubezpieczenia z NFZ. Produkty oferowane przez ubezpieczycieli mogą być świetnym uzupełnieniem systemu publicznego. Zresztą w bardzo wielu krajach ten mechanizm tak właśnie funkcjonuje” - podkreśla Władysław Mizia, consulting healthcare sector leader for Poland, Deloitte.- 06.10.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ