Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd URSUS S.A. zawiadamia, że w dniu 13 kwietnia 2015 r. Spółka powzięła informację o otrzymaniu europejskiego świadectwa homologacji o numerze e9*2007/46*6316*00 na autobus elektryczny marki URSUS, typ E70110, o nazwie handlowej EKOVOLT.
Homologowany autobus elektryczny URSUS jest efektem współpracy Emitenta z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym sp. z o.o. w Lublinie oraz Politechniką Lubelską w ramach Konsorcjum - Autobus Elektryczny, o powołaniu którego Emitent informował w raporcie bieżącym nr 15/2014. Współpraca członków Konsorcjum ma na celu budowę i przeprowadzenie badań elektrycznego autobusu miejskiego dostosowanego do potrzeb Lublina, z możliwością oferowania go miejskim przedsiębiorstwom komunikacyjnym w Polsce i poza jej granicami, a także stworzenia w Lublinie zaplecza produkcyjnego i badawczego autobusów elektrycznych.
Wyprodukowanie przez Emitenta autobusu elektrycznego stanowi po trolejbusach kolejny krok w realizacji strategii Zarządu URSUS S.A., będącej odpowiedzią Spółki na zapotrzebowanie na innowacyjne i ekologiczne produkty. Uzyskane świadectwa homologacji na autobus EKOVOLT ma charakter międzynarodowy i umożliwia Spółce sprzedaż autobusu elektrycznego na rynku polskim oraz na rynkach Unii Europejskiej.
Podstawę prawną przekazania niniejszego raportu stanowi art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (tj. z dnia 28 czerwca 2013 r. Dz.U. z 2013 r. poz. 1382 ze zm.).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.04.2015, 12:47 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |