Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• O zadowoleniu klientów korzystających z usługi najlepiej świadczy wysoki wskaźnik NPS, który wynosi 94.
• Allegro Pay odpowiada na powszechne problemy kupujących na odległość, zapewniając im przede wszystkim bezpieczne finansowanie zakupów oraz wygodę płatności.
Usługi finansowania zakupów przez Allegro Pay cieszą się nieustającą popularnością wśród kupujących na platformie Allegro. Obecnie Allegro Pay ma już ponad 2 miliony użytkowników, czyli takich, którzy posiadają aktywną usługę, z których blisko 90% dokonało zakupu z Allegro Pay. Tylko w pierwszym kwartale 2024 roku Allegro Pay udzieliło im finansowania na kwotę 2,1 miliarda złotych, co pozwoliło na sfinansowanie ponad 14% wartości sprzedaży na platformie Allegro.
„Allegro Pay znosi popularne bariery związane z zakupami online: osoby korzystające z naszej usługi doceniają przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji, możliwość sprawdzenia produktów w domu i podjęcia odpowiednich decyzji w kontekście zarządzania budżetem domowym. Co więcej, usługa wspiera bardzo różne potrzeby zakupowe klientów Allegro, umożliwiając finansowanie zarówno codziennych zakupów, jak i tych okazjonalnych, które pojawiają się w okresach zwiększonych wydatków” - komentuje Rafał Czernik, VP Financial Services w Allegro i dodaje: - To właśnie zapewnienie bezpiecznych metod finansowania jest kluczowe, by wspierać różnorodne misje zakupowe naszych klientów i budować pozytywne doświadczenia z naszą platformą, umożliwiając jednocześnie jej dalszy rozwó”j.
Wygoda i bezpieczeństwo finansowania
Allegro Pay oferuje bezpieczne metody finansowania zakupów na najpopularniejszej platformie zakupowej w Polsce, umożliwiając ich spłatę w ciągu 30 dni od zakupu bądź podzielenie płatności za zakup od 200 zł na wygodne raty: 2, 3, 5, 10, 20, a od 1 lipca 2024 także na 30 rat, w przypadku zakupu na kwotę powyżej 1000 zł.
Usługę można aktywować bezpłatnie, wypełniając prosty wniosek. Po ocenie zdolności kredytowej klient otrzymuje informację o wysokości przyznanych środków. Po aktywacji usługi kupujący mogą swobodnie dodawać produkty do koszyka i finansować je przez Allegro Pay. Wszystkie informacje o zakupach i spłatach dostępne są w jednym miejscu - w panelu użytkownika Allegro Pay w ramach Allegro. Platforma zapewnia również powiadomienia przypominające o zbliżających się terminach spłat, dbając jednocześnie o wygodę i bezpieczeństwo kupujących.
Najwięcej klientów Allegro Pay to osoby w przedziale wiekowym 30-49 lat, a średni wiek klienta to około 40 lat. To głównie osoby, które cenią stabilność finansową i częściej niż inni kupujący na Allegro deklarują systematyczne gromadzenie oszczędności. Klientów Allegro Pay cechuje także biegłość w korzystaniu z produktów finansowych. Potwierdzeniem satysfakcji korzystania z zakupów poprzez Allegro Pay jest wysoki wskaźnik NPS - utrzymujący się na przestrzeni czasu na poziomie 94, co potwierdza, że znakomita większość klientów ceni sobie rozwiązania finansowe w ramach usługi.
„Jesteśmy szczególnie dumni z zaufania, jakim obdarzyli nas klienci. Jego fundamentem jest bezpieczeństwo naszej usługi. Komfort korzystania z Allegro Pay idzie w parze z troską o ochronę klientów. Efektem takiego podejścia jest bardzo niski poziom ryzyka kredytowego naszego portfela, który jest niższy niż w sektorze bankowym, na co wskazują także analizy zewnętrzne, w tym Biura Informacji Kredytowej” - podkreśla Rafał Czernik.
Źródło informacji: Allegro
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.07.2024, 10:41 |
Źródło informacji | Allegro |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Syracuse Lemon PGI: 102 million consumers reached in Italy, Poland and Romania
Good results for the first year of the LemOn campaign, the project for promoting the Syracuse IGP Lemon, co-financed by the Consortium for the Protection of Syracuse IGP Lemon and the European Union.- 28.03.2025, 15:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Nowa strategia EXATEL S.A.: spółka chce stać się głównym partnerem technologicznym polskich firm i instytucji publicznych PAP
Cyberbezpieczeństwo i wzmacnianie odporności cyfrowej, technologiczne wsparcie biznesu oraz sektora publicznego, rozwój sieci 5G i infrastruktury telekomunikacyjnej, zrównoważony rozwój: to tylko niektóre z elementów nowej strategii spółki EXATEL na lata 2025-2027. Firma chce również wykorzystać swój globalny zasięg, autorskie systemy informatyczne i unikalne kompetencje, aby jeszcze skuteczniej angażować się m.in. w walkę z dezinformacją czy ochronę infrastruktury krytycznej.- 28.03.2025, 15:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Bezpieczeństwo i konkurencyjność gospodarki w dobie geopolitycznych zawirowań - już wkrótce na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach
Uznane autorytety, decyzyjni politycy, menedżerowie dużych firm i przedsiębiorcy, wyraziste osobowości, eksperci, naukowcy i ludzie mediów - już za miesiąc, w terminie 23-25 kwietnia br., to opiniotwórcze grono spotka się w Katowicach na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym (EEC - European Economic Congress). Co znaczy działać razem dla bezpiecznej przyszłości i w jaki sposób podnieść konkurencyjność i niezależność europejskiej gospodarki - te kwestie będą myślami przewodnimi tegorocznej debaty, organizowanej pod patronatem polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.- 28.03.2025, 13:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ