Newsletter

VISTULA GROUP SA (15/2018) Skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkowa marża ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w marcu 2018.

04.04.2018, 17:46aktualizacja: 04.04.2018, 17:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 15/2018

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 57,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2017 roku o około 21,2%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -marzec 2018 roku wyniosła około 160,4 mln zł i była wyższa o około 17,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w marcu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 32,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2017 roku o około 20,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 90,9 mln zł i była wyższa o około 16,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 19,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o około 18,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -marzec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 59,1 mln zł i była wyższa o około 18,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,8 % i była niższa od marży osiągniętej w marcu 2017 roku o około 1,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-marzec 2018 wyniosła około 48,4% i była niższa o 1,6 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec marca 2018 roku wyniosła 33,6 tys. m2 i była wyższa o 10,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w marcu 2017 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.04.2018, 17:46
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii