Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 56,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2017 roku o około 15,5%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - kwiecień 2018 roku wyniosła około 216,9 mln zł i była wyższa o około 17,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w kwietniu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 34,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2017 roku o około 17,2%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - kwiecień 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 124,9 mln zł i była wyższa o około 16,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2017 roku o około 9,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - kwiecień 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 77,4 mln zł i była wyższa o około 16,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,5 % i była niższa od marży osiągniętej w kwietniu 2017 roku o około 1,7 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - kwiecień 2018 wyniosła około 49,9% i była niższa o 1,7 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec kwietnia 2018 roku wyniosła 33,6 tys. m2 i była wyższa o 9,7% od powierzchni sprzedaży detalicznej w kwietniu 2017 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.05.2018, 15:41 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |