Newsletter

VISTULA GROUP SA (55/2017) Skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkowa marża ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w listopadzie 2017.

04.12.2017, 16:23aktualizacja: 04.12.2017, 16:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 55/2017

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 57,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2016 roku o około 18,4%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -listopad 2017 roku wyniosła około 578,4 mln zł i była wyższa o około 14,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 34,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2016 roku o około 20,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 335,4 mln zł i była wyższa o około 15,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2016 roku o około 19,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -listopad 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 206,6 mln zł i była wyższa o około 14,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 52,4 % i była wyższa od marży osiągniętej w listopadzie 2016 roku o około 0,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-listopad 2017 wyniosła około 51,8% i była niższa o 0,2 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec listopada 2017 roku wyniosła 32,7 tys. m2 i była wyższa o 8,0% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2016 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.12.2017, 16:23
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii