Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, iż począwszy od miesiąca stycznia 2017 roku będzie przekazywała cyklicznie do publicznej wiadomości wstępne dane o wielkości miesięcznych skonsolidowanych, nieaudytowanych przychodów ze sprzedaży, sporządzone zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz dane o wielkości szacunkowej skonsolidowanej marży ze sprzedaży.
Spółka informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 43,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2016 roku o około 8,0%.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w styczniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 27,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2016 roku o około 15,0% .
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 14,5 mln zł i były na tym samym poziomie co w styczniu 2016 roku.
Spółka informuje, iż szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,8 % i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2016 roku o około 0,2 p.p.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 30,5 tys. m2 i była wyższa o 11,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w styczniu 2016 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.02.2017, 13:21 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |