Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2015 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 38,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2014 roku o około 23,8%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2015 roku wyniosła około 354,2 mln zł i była wyższa o około 17,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte we wrześniu 2015 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 22,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2014 roku o około 33,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 194,8 mln zł i była wyższa o około 20,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 13,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2014 roku o około 21,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 127,8 mln zł i była wyższa o około 13,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.10.2015, 14:37 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |