Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 53,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 15,9%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku wyniosła około 273,4 mln zł i była wyższa o około 15,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 33,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 20,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 155,7 mln zł i była wyższa o około 19,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 17,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 17,9 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 98,9 mln zł i była wyższa o około 18,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 28,5 tys. m2 i była wyższa o 8,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2015 roku.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.07.2016, 19:28 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |