Newsletter

VISTULA GROUP SA Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w lutym 2015.

03.03.2015, 19:49aktualizacja: 03.03.2015, 19:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2015

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2015 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 33,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 4,7%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2015 roku wyniosła około 68,6 mln zł i była wyższa o około 13,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2015 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 15,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 10,9% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 35,9 mln zł i była wyższa o około 15,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 15,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 7,1 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 26,8 mln zł i była wyższa o około 8,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.03.2015, 19:49
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ