Newsletter

VISTULA GROUP SA - skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez w maju 2014 r.

03.06.2014, 17:05aktualizacja: 03.06.2014, 17:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 13/2014

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 40,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o około 11,2 %.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2014 roku wyniosła około 162,5 mln zł i była wyższa o około 7,3 % od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w maju 2014 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a)Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 21,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o około 13,8% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 85,4 mln zł i była wyższa o około 6,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b)Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 15,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2013 roku o około 4,4 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 61,7 mln zł i była wyższa o około 5,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi pif/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.06.2014, 17:05
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ