Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) i Volkswagen Group ogłosiły dziś długoterminowe partnerstwo w celu rozwoju cyfrowej infrastruktury Volkswagen Group. Dzięki wdrożeniu platformy 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes Volkswagen Group będzie mógł usprawnić prace nad rozwojem najnowocześniejszych pojazdów.
Grupa Volkswagen wybrała platformę 3DEXPERIENCE w chmurze jako główną platformę inżynieryjną i produkcyjną. Inżynierowie, projektanci i inni specjaliści z marek Volkswagen, Audi i Porsche będą korzystać z technologii wirtualnych bliźniaków, aby usprawnić prace nad rozwojem pojazdów. Umożliwi to zespołom symulowanie, testowanie i udoskonalanie każdego aspektu rozwoju pojazdu w wirtualnym środowisku współpracy, jeszcze przed rozpoczęciem fizycznej produkcji, przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności z globalnymi przepisami i standardami zrównoważonego rozwoju.
„Rozwijamy nasz system IT nowej generacji, a decyzja o współpracy z Dassault Systèmes stanowi ważny kamień milowy na tej drodze - powiedziała Hauke Stars, członek zarządu Volkswagen Group ds. IT. - Dzięki spójnym strumieniom danych i opartym na nich rozwiązaniom sztucznej inteligencji umożliwiamy naszym zespołom, zajmującym się rozwojem i planowaniem fabryk, prawdziwy skok technologiczny. Jednocześnie trwale obniżamy koszty IT i przyspieszamy procesy poprzez usprawnienie złożoności naszych systemów i wykorzystanie technologii wirtualnych bliźniaków”.
„Ewolucja przemysłu w kontekście gospodarki generatywnej zmusza firmy motoryzacyjne do podejmowania transformacyjnych decyzji, które zapewnią nowy poziom wrażeń z użytkowania pojazdów” - powiedział Pascal Daloz, CEO, Dassault Systèmes. - Po czterech dekadach partnerstwa zakorzenionego w innowacjach i opartego na zaufaniu, rozpoczynamy kolejny rozdział współpracy z Grupą Volkswagen. Filarem tej współpracy jest platforma 3DEXPERIENCE. Nasza technologia wirtualnych bliźniaków, oparta na sztucznej inteligencji, oraz możliwości i odporność chmury obliczeniowej połączą innowacje sprzętowe i programowe Volkswagen Group oraz pozwolą na wykorzystanie wiedzy i know-how, co przyspieszy transformację opartą na oprogramowaniu”.
Grupa Volkswagen będzie korzystać z czterech rozwiązań branżowych Dassault Systèmes opartych na platformie 3DEXPERIENCE: „Global Modular Architecture”, „Smart, Safe and Connected”, „Efficient Multi-Energy Platform” oraz „On-Target Vehicle Launch”.
Media społecznościowe:
Dassault Systèmes na portalach społecznościowych Facebook LinkedIn YouTube
Więcej informacji:
Platforma 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes, oprogramowanie do projektowania 3D, rozwiązania 3D Digital Mock Up i Product Lifecycle Management (PLM): http://www.3ds.com.
Informacje o Dassault Systèmes
Dassault Systèmes jest katalizatorem ludzkiego postępu. Od 1981 roku firma jest pionierem w zakresie wirtualnych środowisk współpracy, które poprawiają jakość życia konsumentów, pacjentów i obywateli. Dzięki platformie 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes, 350 000 klientów różnej wielkości, we wszystkich branżach, może współpracować, definiować i tworzyć zrównoważone innowacje. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.3ds.com
O Grupie Volkswagen
Grupa Volkswagen, z siedzibą w Wolfsburgu w Niemczech, jest jednym z wiodących producentów samochodów na świecie. Działa globalnie, posiada 114 zakładów produkcyjnych w 19 krajach europejskich i 10 krajach obu Ameryk, Azji i Afryki. Zatrudnia ok. 684 000 pracowników na całym świecie. Pojazdy Grupy są sprzedawane w ponad 150 krajach.
Dzięki niezrównanemu portfolio silnych globalnych marek, wiodącym technologiom na dużą skalę, innowacyjnym pomysłom na wykorzystanie przyszłych pul zysków i przedsiębiorczemu zespołowi kierowniczemu, Grupa Volkswagen jest zaangażowana w kształtowanie przyszłości mobilności poprzez inwestycje w pojazdy elektryczne i autonomiczne, cyfryzację i zrównoważony rozwój.
W 2023 r. łączna liczba pojazdów dostarczonych klientom przez Grupę na całym świecie wyniosła 9,2 mln (2022: 8,3 mln). Przychody ze sprzedaży Grupy w 2023 r. wyniosły 322,3 mld euro (2022 r.: 279,1 mld euro). Wynik operacyjny przed uwzględnieniem pozycji specjalnych w 2023 r. wyniósł 22,6 mld euro (2022: 22,5 mld euro).
KONTAKT:
Christine Gierlich (Dassault Systèmes)
e-mail: Christine.Gierlich@3ds.com
tel.: + 49 1709160110
Katarzyna Nazarewicz (EAST SIDE Consulting)
e-mail: nazarewicz@east-side-consulting.pl
tel.: +48 660 469 706
Źródło informacji: Dassault Systèmes
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.02.2025, 12:11 |
Źródło informacji | Dassault Systèmes |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ