Pobierz materiał i Publikuj za darmo
GUANGZHOU, Chiny, 18 listopada 2016 r. /PRNewswire/ - Dnia 17 listopada miała miejsce ceremonia inauguracji działania grupy zajmującej się finansami i ekonomią - Guangdong Southern Finance and Economics Omnimedia Group, zaznaczając powstanie pierwszej w Chinach grupy omnimedialnej.
Nowo powstała grupa omnimedialna Guangdong Southern Finance and Economics Omnimedia Group ma zintegrować najważniejsze źródła informacji na temat finansów i ekonomii oraz aktywa informacyjne grupy Nanfang Media Group oraz stacji radiowych i telewizyjnych Guangdong. Przyjmując strategię przekrojową przez media, instytucje i formaty, kluczową działalnością grupy będą media, dane i transakcje. Grupa ma stać się przykładem transformacji w branży medialnej.
Powstanie grupy omnimedialnej ma na celu nie tylko realizację strategicznej konwergencji mediów, ale jest także ważnym krokiem w kierunku utworzenia platformy medialnej służącej narodowi, stojącej na straży bezpieczeństwa krajowych informacji finansowych i gospodarczych oraz dążącej do uzyskania prawa głosu i standardów na międzynarodowej scenie finansowej i ekonomicznej.
W trakcie uroczystości inauguracyjnej przedstawiono trzy cele nowej platformy finansowej i ekonomicznej: rozbudowanie grupy do rozmiaru światowej klasy źródła wiadomości gospodarczych, solidnego, wyczerpującego źródła informacji w kraju oraz silnika nowoczesnej kultury. Kierując się ambicją konkurowania z grupą Bloomberg, czyli największym dostawcą informacji na temat finansów i ekonomii, nowo powstała grupa cieszy się zainteresowaniem całego społeczeństwa.
Postępy ery Internetu wiążą się z wyzwaniami zakłócającymi dotychczasowe rozwiązania, a także niespotykanymi dotąd możliwościami we wszystkich branżach, włączywszy media. Główni przywódcy w Chinach od zawsze przykładali dużą wagę do rozwoju konwergencji mediów i dążyli do przyspieszenia tego procesu przy jednoczesnym umacnianiu bardziej tradycyjnych źródeł informacji.
Shen Haixiong, członek Stałego Komitetu CPC Komitet Guangdong oraz dyrektor generalny wydziału promocji prowincji Guangdong ma nadzieję, że grupa "zapuści korzenie w Guangdong, skupiając się na całych Chinach i rozszerzając wpływy w południowej Azji i na całym świecie i w ciągu 3 do 5 lat stanie się uznanym na skalę międzynarodową źródłem informacji z Chin południowych w ważnych branżach finansów i ekonomii, które to są barometrem gospodarki Chin, co z kolei wniesie nową energię w szerzenie konwergencji mediów w Guangdong".
Dyrektor Shen podkreślił także dwie ważne zasady. Grupa omnimedialna Guangdong Southern Finance and Economics Omnimedia Group musi stać na straży bezpieczeństwa krajowych informacji finansowych i gospodarczych w Chinach, a jednocześnie walczyć o uzyskanie statusu źródła informacji i standardów odzwierciedlającego poziom chińskiej gospodarki, służąc tym samym krajowi. W tym celu grupa musi zakorzenić się w Guangdong, służyć krajowej strategii i dołączyć do ogólnoświatowej konkurencji.
Najważniejszym testem jest zawsze satysfakcja użytkownika. Dlatego też grupa musi nastawić się na zapotrzebowanie i skupić wysiłki na zdobywaniu uznania międzynarodowego oraz konkurowaniu na rynkach globalnych. Poza tym grupa musi aktywnie odkrywać nowe modele konwergencji mediów i rozwinąć się do zupełnie nowego medium informacji finansowych i ekonomicznych, stając się wiodącym globalnym źródłem informacji gospodarczych, dostawcą wyczerpujących, krajowych informacji finansowych oraz zyskując status silnika nowoczesnej kultury.
Źródło: Information Office of Guangdong Provincial Government of China
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.11.2016, 13:05 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |