Newsletter

W kampanii „Bezkompromisowa lekkość” Tumi prezentuje nową kolekcję 19 Degree Lite

01.04.2025, 15:11aktualizacja: 01.04.2025, 15:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.
Marka zainaugurowała pierwszą część wielokanałowej kampanii poświęconej kolekcji najlżejszych walizek twardych TUMI.

NOWY JORK, 1 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestylowa, wprowadza dzisiaj na rynek 19 Degree Lite, najnowszą - i najlżejszą - kolekcję pod szyldem 19 Degree. Aby uczcić wprowadzenie tej całkowicie nowej kolekcji, w pierwszym rozdziale kampanii wystąpiła wychowana w Niemczech przedsiębiorczyni i twórczyni ze świata mody Xenia Adonts, a drugi rozdział z udziałem globalnego ambasadora marki Lando Norrisa pojawi się jeszcze tej wiosny.

Kolekcja 19 Degree Lite to walizki twarde w lżejszym wydaniu, powstałe dzięki całkowitemu przebudowaniu kultowej kolekcji TUMI z wykorzystaniem rewolucyjnych lekkich materiałów i detali. Każdy starannie przemyślany element - od wysoce wytrzymałej obudowy Tegris® po wyjątkowe rozwiązania, takie jak teleskopowy uchwyt z magnezu o niskiej gęstości - powstał z myślą o lżejszym podróżowaniu po dokładnym przetestowaniu i selekcji. Ta ogólnoświatowa kolekcja obejmuje cztery rozmiary walizek dostępnych w trzech podstawowych kolorach: Blush (róż), Titanium Grey (tytanowa szarość) i Black Graphite (czarny grafit) oraz dwa kolory sezonowe: Amber (bursztyn) i Cobalt (kobalt).

Aby zaprezentować nową kolekcję, firma TUMI zaangażowała Xenię Adonts do jej pierwszej w historii globalnej kampanii marki. Kampania, której reżyserem jest Keane Pearce Shaw, a za zdjęcia odpowiada Emma Summerton, skupia się na lekkości, która towarzyszy korzystaniu z kolekcji 19 Degree Lite. W materiale powstałym w ramach kampanii podążamy za Xenią, która podróżuje po pełnym zgiełku Mexico City z walizką 19 Degree Lite u boku. Xenia ze swoją walizką porusza się po zatłoczonych ulicach z płynnością ruchów przywodzącą na myśl swobodę i lekkość, którą może zapewnić tylko kolekcja 19 Degree Lite.

„19 Degree Lite powstała dzięki dogłębnemu rozumieniu, jak wyglądają podróże klientów TUMI - oraz naszej pasji do uczynienia ich podróży jeszcze doskonalszymi - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Każdy element jest starannie przemyślany, przetestowany i wyselekcjowany z myślą o lżejszym podróżowaniu bez wpływu na jakość i parametry. W efekcie starannego procesu projektowania powstała kolekcja wygodnych, lekkich walizek, z którymi nasi klienci mogą przemierzać świat z jeszcze większą łatwością”.

Ceny nowej kolekcji kształtują się w granicach 795-995 USD. Kolekcja 19 Degree Lite jest dostępna w sklepach TUMI na całym świecie i na TUMI.com. Ekskluzywne relacje zza kulis kampanii można znaleźć w mediach społecznościowych @TUMITravel.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji o TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com i w mediach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2641309/TUMI_Xenia_Adonts_with_4_Wheeled_Carry_On.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.04.2025, 15:11
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ