Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przygotowana na wyłączność dla Biedronki kolekcja obejmuje takie produkty jak: ręczniki, kosmetyczki, kapcie domowe w wersji damskiej i męskiej, szlafrok bawełniany, a także dywaniki łazienkowe. Wszystkie produkty występują w trzech wersjach kolorystycznych: biel, granat i beż. Będzie można je nabyć w atrakcyjnych cenach: szlafrok - 99,90 zł, komplet 2 ręczników - 49,99 zł, kapcie domowe - 24,99 zł, dywanik łazienkowy - 34,99 zł, kosmetyczka - 21,99 zł. Produkty będą dostępne do wyczerpania zapasów.
"Moja kolekcja dla Biedronki jest inspirowana domowym SPA. Ten projekt był dla mnie nowym wyzwaniem. Chciałem stworzyć linię tekstyliów, która będzie pewnego rodzaju eksperymentem, przygotować coś, czego nigdy wcześniej nie robiłem. Dzięki temu moja twórczość wkroczyła na nowy poziom, a ja sam sprawdziłem się jako projektant w nieco innej roli" - powiedział projektant Maciej Zień.
Maciej Zień jest jednym z najbardziej znanych polskich projektantów mody, a marka, którą stworzył, kojarzona jest z luksusem, elegancją i perfekcyjnym wykonaniem. Projektowanie ubrań to tylko jedna z pasji Macieja Zienia, gdyż wzorem światowych sław rozszerzył swoją działalność o projektowanie mebli, wnętrz oraz akcesoriów domowych - Zień Home.
Współpraca Biedronki z projektantami mody to nawiązanie do światowego trendu, którym jest obecność wiodących marek w popularnych kanałach dystrybucji.
Przykładem takiej współpracy była oferta stworzona specjalnie dla klientów Biedronki przez projektantów polskiej marki modowej BOHOBOCO. Na przełomie listopada i grudnia 2015 r. klienci sieci mogli kupić komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach kolorystycznych. Z kolei w lipcu 2016 r. w Biedronce dostępna była stworzona również na wyłączność kolekcja Just for Fun by Loft37: dwa modele balerinek, klapki typu japonki, torebki, portfele i akcesoria.
Wspólnie z Fundacją DKMS Polska oraz duetem Paprocki&Brzozowski Biedronka prowadziła również dwukrotnie projekt promujący dawstwo szpiku kostnego. Szerzeniu idei służyły stworzone przez projektantów specjalne produkty - w 2014 r. w sklepach Biedronka dostępne były koce walentynkowe z informacje o stronie internetowej, na której można się rejestrować, aby zostać dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych, a w 2015 r. - koce i poduszki z nadrukami znaków zodiaku.
Sieć od 2013 r. jest także organizatorem konkursu "Młodzi projektanci dla Biedronki", skierowanym do studentów Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie odzieży, która trafia do sprzedaży w sklepach Biedronka. W czterech edycjach konkursu wzięło udział ponad 160 studentów, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym, a w 2015 r. nadruki na bluzki i T-shirty. W 2016 r. studenci ASP ponownie otrzymali zadanie zaprojektowania sukienek i tunik. Odzież na bazie zwycięskich projektów będzie dostępna w sklepach Biedronka w grudniu br.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2690 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 55 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika "Rzeczpospolita". Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
KONTAKT:
Biuro prasowe
tel. +48 696 772 213
e-mail: kontakt@jmpolska.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.10.2016, 13:47 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT