Newsletter

W ramach trzeciej edycji wyzwania Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge wyłoniono sześciu przedsiębiorców z całego świata, którzy napędzają zmiany w świecie mody

14.12.2021, 10:55aktualizacja: 14.12.2021, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Agentka zmiany Yara Shahidi i Tommy Hilfiger zasiądą w jury podczas finałowej gali, w ramach której przedsiębiorcy zaprezentują swoje pomysły na biznes; wyłonionych zostanie dwóch zwycięzców, którzy otrzymają łącznie 200000 euro.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza sześciu finalistów tegorocznej edycji wyzwania Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, których wyłoniono spośród ponad 430 zgłoszeń złożonych przez firmy z całego świata na etapie start-up i scale-up. W myśl idei, jaka przyświeca marce Tommy Hilfiger: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”, trzecia edycja wyzwania ma służyć dalszemu wzmacnianiu i wspieraniu „czarnych, rdzennych i kolorowych” przedsiębiorców (BIPOC), którzy działają na rzecz rozwoju swoich społeczności, jednocześnie promując wizję mody opartej w większym stopniu na zasadzie włączenia. W związku z tym, że potrzeba wywierania wpływu na branżę jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek, tegoroczna edycja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge została przeprowadzona w całości wirtualnie, aby pokonać przedłużające się ograniczenia i wyzwania związane z pandemią koronawirusa.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20211213005214/en/.

Wszystkie zgłoszenia zostały wnikliwie przeanalizowane przez wewnętrznych i zewnętrznych ekspertów w ramach wieloetapowego, trwającego cały rok procesu. W tym celu wykorzystano dedykowany zestaw kryteriów dotyczących m.in. potencjalnego oddziaływania na społeczeństwo i wzrostu rynkowego. Wyłoniono sześciu finalistów, którzy zaprezentują swoje pomysły biznesowe przed jury złożonym z liderów w obszarach biznesu i zrównoważonego rozwoju, podczas wirtualnej, ogólnoświatowej gali finałowej Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, która odbędzie się w dniach 12-13 stycznia 2022 r.

„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge odzwierciedla naszą wieloletnią misję, jaką jest wykorzystanie potęgi świata mody do promowania zasady włączenia, przedstawicielstwa i zmian - powiedział Tommy Hilfiger. - Nasza branża idzie do przodu wyłącznie dzięki nowym, świeżym pomysłom, które stanowią wyzwanie dla naszego sposobu myślenia, budowania i tworzenia. Dla nas, jako marki, ważne jest wykorzystywanie stworzonej przez nas platformy w taki sposób, aby oddać głos przedsiębiorcom, w tym naszym finalistom, i stworzyć im możliwość wywierania realnego i długotrwałego wpływu”.

Wśród sześciu finalistów znaleźli się:

  • Clothes to Good: przedsiębiorstwo społeczne z siedzibą w RPA, które poprzez recykling tekstyliów tworzy nowe możliwości w obszarze mikroprzedsiębiorczości oraz miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin, zwłaszcza matek;
  • Haelixa: szwajcarska technologia śledzenia produktów, która ma na celu przyspieszenie globalnej transformacji w kierunku bardziej przejrzystych łańcuchów dostaw towarów konsumenckich;
  • MAFI MAFI: etiopska marka odzieżowa oparta na zasadzie zrównoważenia, która tworzy kolekcje ubrań gotowych do noszenia, zachowując pradawne tradycje i wzmacniając pozycję niszowych twórców;
  • Lalaland: holenderska platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do tworzenia zindywidualizowanych i opartych na zasadzie włączenia modeli syntetycznych o różnym pochodzeniu etnicznym, wieku i rozmiarach, z ponad 35 wariantami prezentacji;
  • SOKO: firma jubilerska z Kenii wykorzystująca technologię mobilną, aby zapewnić niszowym kenijskim twórcom dostęp do globalnego rynku za pośrednictwem platformy mobilnej;
  •  UZURI K&Y: rwandyjska marka ekologicznego obuwia wykorzystująca w procesie produkcyjnym opony samochodowe pochodzące z recyklingu, zatrudniająca młode osoby z terenów Afryki Subsaharyjskiej, wyposażając je w umiejętności i zapewniając niezależność finansową.

W skład jury podczas gali finałowej wejdą:

  • Tommy Hilfiger;
  • Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe;
  • Yara Shahidi, wielokrotnie nagradzana aktorka, producentka i agentka zmiany;
  • Esther Verburg, specjalistka ds. propozycji wartości pracowniczych, zrównoważonego biznesu i innowacji w Tommy Hilfiger Global i PVH Europe;
  • Adrian Johnson, przedsiębiorca, adiunkt przedsiębiorczości, technologii i mediów w INSEAD;
  • Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good i założycielka społeczności Amsterdam Global Shapers Hub.
  • Yvonne Bajela, członek założycielski i dyrektor firmy inwestycyjnej Impact X Capital.

Przy wsparciu Tommy’ego Hilfigera i ekspertów INSEAD sześciu finalistów stworzyło i dopracowało swoje biznesplany, które zostaną zaprezentowane podczas finałowej gali. Arooj Aftab, twórca treści, ilustrator, pisarz i założyciel #DonewithDiversity, będzie gospodarzem gali, w trakcie której jury wyłoni dwóch zwycięzców. Pomiędzy nimi rozdysponowana zostanie kwota 200000 euro na realizację przedsięwzięć. Zwycięzcy będą mogli również przez cały rok korzystać z opieki mentorskiej Tommy’ego Hilfigera i ekspertów INSEAD, a także wziąć udział w programie INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Dodatkowe 15000 euro zostanie przyznane finaliście, którego współpracownicy firmy Tommy Hilfiger wyłonią w ramach głosowania na „Nagrodę Publiczności”.

„Jako kluczowi gracze w branży modowej mamy obowiązek wspierania, wzmacniania i promowania idei włączenia. Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge jest wyrazem naszego zaangażowania na rzecz wnoszenia znaczącego i trwałego wkładu w kształtowanie wyższej jakości branży modowej - powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - W naszej naturze leży napędzanie zmian, nawet w najbardziej wymagających czasach. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować wzmacnianie pomysłów przedsiębiorców, którzy tworzą krajobraz świata mody, jaki chcemy i mamy potrzebę oglądać”.

Misją Tommy Hilfiger jest wypracowanie czołowej pozycji w dziedzinie zrównoważonego projektowania i stylu życia - w myśl idei: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność” - dzięki stosowaniu określonych metod tworzenia produktów, zarządzania działalnością i utrzymywania kontaktu ze społecznościami i podmiotami zainteresowanymi. Więcej informacji o podejściu marki Tommy Hilfiger do zrównoważonego rozwoju, wspieranym przez strategię PVH Forward Fashion można znaleźć na: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-responsibility.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oraz o tym, jak wziąć udział w wyzwaniu, można znaleźć na: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/. Wszyscy fani marki i osoby ją śledzące mogą uczestniczyć w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Firma zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z największych i najbardziej podziwianych firm odzieżowych na świecie, która łączy konsumentów z ponad 40 krajów. Wśród jej legendarnych marek znajdują się Calvin Klein oraz TOMMY HILFIGER. 140-letnia historia firmy budowana jest na sile jej marek, zespołu i zaangażowania, by kształtować modę w dobrych kierunkach. To jest jej siła. To jest siła PVH.

Firma zachęca do obserwowania jej profili w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211213005214/en/.

Źródło: Tommy Hilfiger

KONTAKT:

Tommy Hilfiger Media

Virginia Ritchie

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

e-mail: virginia.ritchie@tommy.com

tel. +31 6 4318 4870

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.12.2021, 10:55
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ