Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zapoczątkowany dwa lata temu projekt „Nowa 500” zaraził swoją pozytywną energią całą markę Fiat, wnosząc ze sobą dynamikę i kreatywność niespotykane od 1957 i 2007 roku. Umożliwiło to projektantom i inżynierom Fiata spojrzenie w przyszłość, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości obecnego sukcesu 500.
Stąd naturalnym było zaprojektowanie samochodu oferującego więcej wersji „nadwozia”, jak cabrio i hatchback, ale to nie wszystko. By towarzyszyć ewolucji oczekiwań klienta Fiata 500, należało pójść dalej, aby odpowiedzieć na zmieniające się wymagania klientów. Młoda dziewczyna czy młody chłopak, którzy po całym dniu pracy wyskakiwali swoją 500 zabawić się „na miasto”, to teraz „pracująca mama lub tata”, którzy rano przed pracą zawożą dzieci do szkoły, a po południu odprowadzają na zajęcia taneczne lub lekcje języka obcego, nie zapominając o własnych planach. Ten klient zatem, to teraz rodzina potrzebująca lepszego dostępu do wnętrza samochodu, który nadal jest nowoczesny tak, jak tylko może być 500. I tu właśnie pojawia się Nowa 500 3+1. Całkiem nowa, w pełni elektryczna i wyposażona w dodatkowe drzwi. Ale to jest wciąż 500.
Projektanci Centrum Stylu pracowali nad inteligentnym rozwiązaniem o identycznych wymiarach, jak w przypadku wersji cabrio i hatchback, ale małymi drzwiami ułatwiającymi dostęp do tylnej kanapy, podobnie jak w pierwszej 500 w 1957 roku, w której drzwi były zamocowane na zawiasach z tyłu. Wynikiem tych prac jest nowe nadwozie, uzupełniające wersje hatchback i cabrio o niezmienionych wymiarach i tym samym stylu.
Trzecie „małe drzwi” otwierają się w przeciwnym kierunku i dzięki braku słupka drzwi, umożliwiają wygodne wejście do samochodu, łatwiejszy załadunek dużych przedmiotów czy szybkie i proste umieszczenie dziecka w foteliku lub na podstawce. Po ich zamknięciu, nie widać żadnej różnicy w stosunku do innych 500: ten sam styl, te same wymiary. To wszystko przy zwiększeniu masy zaledwie o 30 kg, bez uszczerbku dla zachowania samochodu na drodze lub zużycia paliwa.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, warto zauważyć, że „małe trzecie drzwi” można otworzyć tylko wtedy, gdy przednie drzwi są już otwarte, zapobiegając w ten sposób przypadkowemu otwarciu drzwi przez pasażerów na tylnej kanapie.
Dzięki wersji „3+1”, model 500 ma pozostać dla klientów, którzy zmienili swoje zwyczaje i wymagania, ale nie gusty. Dla klientów, którzy nie chcą rezygnować z piękna i uroku, jaki posiada Fiat 500, idealnym wyborem jest Nowa 500 3+1. Dzięki przemyślanemu rozwiązaniu w postaci trzecich drzwi, każdy może zabrać ze sobą wszystkie swoje pasje bez kompromisów w kwestii stylu, korzystając jednocześnie z funkcjonalności, jaką oferuje Nowa 500 3+1.
Materiał filmowy o nowej 500 jest dostępny pod linkiem.
Szczegółowe informacje dotyczące nowej 500 3+1 „la Prima” oraz nowej gamy 500 dostępne w załączniku.
Źródło informacji: FCA Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 30.10.2020, 12:41 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu