Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Został nagrodzony słynny styl jazdy włoskiej marki, dzięki któremu każda podróż jest ekscytująca, zawsze komfortowa i bezpieczna.
Protoplastka nowej generacji z logo węża, oprócz manifestu „Mechaniki emocji”, kryje w sobie autentycznego ducha Alfy Romeo złożonego z pięciu elementów, dzięki którym Alfa stała się jedną z najbardziej pożądanych marek na świecie – wyraziste włoskie wzornictwo, nowoczesne silniki, doskonałe rozłożenie mas, unikatowe rozwiązania techniczne, doskonały stosunek masy do mocy.
„Driver Power” to najszerszy i najbardziej kompletny sondaż w Wielkiej Brytanii spośród tych, które dokonują pomiaru zadowolenia klientów. Wykorzystuje on dane pochodzące od tysięcy właścicieli, od niezawodności, poprzez osiągi aż po praktyczność. Siedemnasta już edycja sondażu jest zatem wiarygodnym przekazem rzeczywistych opinii właścicieli nowych samochodów.
„Rezultaty ‘Driver Power’ nie mogę już być bardziej ewidentne – właściciele uwielbiają swoje Alfy Romeo Giulia. Uzyskanie wyniku 93% w rankingu ogólnym to znakomity wynik, a pierwsze miejsce w kategorii ‘Dynamika jazdy’ Giulii potwierdza zdanie naszych testerów – jazda Giulią to prawdziwe spełnienie marzeń. Jeśli weźmiemy również pod uwagę wysokie wyniki w kategorii silników i bezpieczeństwa, a także niesamowity wynik w dziedzinie stylu, oczywistym jest, że decyzja Alfy Romeo, by stworzyć klasycznego sportowego sedana z napędem na tylne koła była więcej niż trafna” – powiedział Steve Fowler, dyrektor Auto Express.
„Driver Power Awards’ przyznawane przez Auto Express odzwierciedla to, co naprawdę myślą angielscy kierowcy. Tegoroczne wyniki pokazują, że Alfa Romeo Giulia jest jednym z najlepszych nowych samochodów w sprzedaży. Fakt, że oceny opierają się na opinii prawdziwych klientów, daje ankiecie niezwykle rzetelne i wiarygodne znaczenie" – dodał Andrew Tracey, dyrektor marketingu Alfy Romeo w Wielkiej Brytanii.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.04.2019, 12:25 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hanwha Ocean daje 100 mln dolarów na rozwój przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce
Hanwha Ocean ogłasza bezprecedensową inwestycję 100 mln USD w ramach programu Orka, która ma stać się motorem rozwoju przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce. Program ma stworzyć ponad 1300 miejsc pracy, wzmocnić lokalne stocznie i łańcuchy dostaw, a także wygenerować środki dla sektora publicznego.- 08.10.2025, 09:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hanwha Ocean
-
Image
Prezes Aon na EKF Ubezpieczenia: wprowadzenie w Polsce obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych nie byłoby żadną nowością w Europie PAP
„Na świecie to jest już 70 proc. nieubezpieczonych szkód w stosunku do jedynie 30 proc., które wynikają ze zmian klimatycznych. My o luce ubezpieczeniowej w tym obszarze rozmawiamy już od lat 90. i de facto nic się nadal nie zmienia. Polski rząd zapłacił rachunek osiem miliardów złotych na szkody materialne i miliard zadośćuczynień dla ludzi dotkniętych zeszłoroczną powodzią - a przecież budżet naszego kraju nie jest workiem bez dna. Wydaje się, że to odpowiedni moment, aby rozpocząć wreszcie dyskusję na temat obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych, które funkcjonują już w wielu europejskich krajach np. Rumunii, Hiszpanii czy Francji” - mówi Dominika Kozakiewicz, prezes zarządu, Aon.- 08.10.2025, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Comarch i F.I.L.A. S.p.A. zacieśniają współpracę, rozszerzając elektroniczne fakturowanie na Europę
- 08.10.2025, 09:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ