Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W nowym, dynamicznym 30-sekundowym spocie marka przypomina najciekawsze fragmenty „Prawdziwych historii” - o Wartburgu, Maluchu, Mustangu, Cadillacu, Toyocie oraz samochodach ciężarowych. Różnorodność pokazanych pojazdów podkreśla szeroką i zróżnicowaną ofertę OTOMOTO. Kampania pokazuje, że platforma to nie tylko przestrzeń do dzielenia się opowieściami, ale przede wszystkim miejsce do bezpiecznego i świadomego zakupu auta.
Po sukcesie siedmiu epizodów postanowiliśmy wrócić do naszych bohaterów i przypomnieć ich historie. Nowa kampania pokazuje OTOMOTO jako przestrzeń, która łączy pasjonatów motoryzacji, zachęca do dzielenia się emocjami i inspirującymi opowieściami, a jednocześnie oferuje nowoczesne, praktyczne narzędzia - zarówno dla kupujących, jak i profesjonalnych sprzedających. Użytkownicy mają dostęp m.in. do raportów z inspekcji i opinii o sprzedających, natomiast dealerzy mogą korzystać z rozwiązań takich jak strona sprzedającego PRO czy barometr zakupowy. To połączenie emocjonalnego zaangażowania z jakością i funkcjonalnością buduje zaufanie oraz umacnia pozycję OTOMOTO jako platformy, która wspiera świadome i bezpieczne decyzje zakupowe. Jednocześnie sprzedającym zapewnia dostęp do zaawansowanego ekosystemu narzędzi, które realnie wspierają sprzedaż i pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku - mówi Łukasz Juskowiak, Marketing Director Motors Europe OTOMOTO.
Emocje, funkcjonalność i nowoczesność
Wiosenna kampania OTOMOTO to nie tylko sentymentalna podróż przez znane i lubiane historie. Jej głównym celem jest także przypomnienie użytkownikom benefitów platformy. OTOMOTO to miejsce, w którym można znaleźć największą w Polsce bazę ogłoszeń motoryzacyjnych - zarówno samochodów używanych, jak i nowych. Platforma umożliwia szybkie porównywanie cen, dostęp do raportu z inspekcji i historii pojazdu, a także weryfikację auta i sprzedającego, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę na każdym etapie procesu zakupowego. Sprzedającym OTOMOTO oferuje z kolei dostęp do rozbudowanego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż - takich jak strona sprzedającego PRO, opinie o sprzedających czy analityka zachowań kupujących - które pomagają efektywnie docierać do klientów, budować zaufanie i zwiększać konwersję.
Zintegrowana kampania
Kampania prowadzona jest w formacie 360 stopni. 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w telewizji, radiu oraz online. Działania w mediach społecznościowych - takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok - obejmują główne wideo, skrócone wersje spotów. Działania digital uzupełniają kampanie display na platformach OLX i OTOMOTO. Kampanii towarzyszą również działania PR, których celem jest budowanie świadomości marki i wszystkich jej funkcjonalności ułatwiających zakup i sprzedaż pojazdu. Za strategię i kreację odpowiada agencja MADOGZ, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Spot oraz wszystkie historie z kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube OTOMOTO.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.04.2025, 09:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Europe’s Largest Inaugural Tech and Startup Event Opens in Berlin as the Continent Spurs Momentum for Open Innovation and AI Leadership
Ministers and senior tech stakeholders from the European Union, Germany and the UAE inaugurate the momentous first edition of GITEX EUROPE x Ai Everything.- 21.05.2025, 16:55
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Rimini Street wprowadza Rimini Manage™ dla Dayforce
Nowa usługa firmy zapewnia obsługę wiodących rozwiązań Dayforce w dziedzinie zasobów ludzkich, zarządzania czasem oraz płac w 160 krajach, a także zarządzanie nimi i rozszerzenie ich zakresu; umożliwia zarazem ograniczenie kosztów, stanu liczbowego personelu i wyzwań operacyjnych, uwalniając tym samym zasoby klienta, aby można je było wykorzystać do innowacji i inwestycji strategicznych.- 21.05.2025, 12:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ