Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Walutomat to największa społecznościowa platforma wymiany walut w Polsce. To także prekursor wymiany walut w internecie nie tylko w Polsce, ale na świecie. Do tej pory działania marketingowe nie obejmowały stricte kanałów telewizyjnych. Serwis zdecydował się jednak pójść tą drogą.
„Kampania w TV ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości naszej marki, zachęcenie nowych użytkowników do skorzystania z serwisu. Walutomat ma ugruntowaną pozycję w branży kantorów internetowych, ale chcemy poszerzyć krąg naszych klientów. Telewizja jest najlepszym medium, by dotrzeć do masowego odbiorcy” - mówi Magdalena Jasnoch, kierownik działu marketingu i PR Walutomatu.
Spot to pełna wieloklatkowa animacja utrzymana w popularnym stylu flat. Ilustracje i animowane elementy korespondują z aktualnym key visualem oraz komunikacją marki Walutomat. Za koncept kreatywny spotu odpowiada dział marketingu i PR Walutomatu, natomiast realizacją zajął się poznański dom produkcji Oversee.
Poza kampanią w telewizji, równolegle uruchomiona zostaje kampania digital bazująca na zjawisku multi-screeningu (social media, programmatic, YouTube, kanały VOD i duże portale newsowe). Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą działania PR content, e-mail marketing oraz kampania w radiu online.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=SSN513566iY
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.04.2020, 16:59 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Przełom w diagnostyce wrodzonej wady stawów biodrowych u dzieci i niemowląt dzięki polskim informatykom
Polskie, autorskie oprogramowanie medyczne Prelux - oparte na sztucznej inteligencji (AI) - ma za zadanie pomóc lekarzom w diagnozowaniu wrodzonej dysplazji stawów biodrowych u dzieci i niemowląt oraz w wyborze właściwej ścieżki leczenia.- 08.09.2025, 14:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Pentacomp Systemy Informatyczne
-
Image
ZUS dba o cyberbezpieczeństwo na każdym etapie działania PAP
Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) wykorzystuje 350 aplikacji i systemów komputerowych, a z 250 z nich korzystają pracownicy i zewnętrzni klienci. „W systemie cyberbezpieczeństwa musimy mieć żelazne zasady i wypracowane standardy, które są konsekwentnie przestrzegane” - powiedział Sławomir Wasielewski, wiceprezes ZUS, podczas debaty poświęconej cyberbezpieczeństwu na XXXIV Forum Ekonomicznym w Karpaczu.- 08.09.2025, 12:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rozszerzone portfolio VARTA zwiększa pokrycie rynku 12 V niskonapięciowych akumulatorów dla nowoczesnych pojazdów
• Nowe typy akumulatorów VARTA AGM i EFB dla samochodów osobowych i ciężarowych zwiększają pokrycie rynku wtórnego. • Portfolio VARTA już teraz pokrywa 99% rynku i nadal się zwiększa.- 08.09.2025, 11:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ