Newsletter

WARC Creative 100: Publicis Italy wśród czołowych dziesięciu najczęściej nagradzanych agencji kreatywnych na świecie

05.03.2020, 11:41aktualizacja: 05.03.2020, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W 2020 r. Publicis Italy zajmuje 7. miejsce na świecie i 3. w Europie.

MEDIOLAN, 5 marca 2020 r. /PRNewswire/ -- Edycja najbardziej wpływowego rankingu WARC Creative 100 (dawniej Gunn Report) za rok 2020, mierzącego wskaźnik doskonałości kreatywnej w reklamie, wymieniła Publicis Italy w czołówce agencji z całego świata. Dzięki sukcesom w najważniejszych konkursach międzynarodowych agencja, której przewodzą Bruno Bertelli i Cristiana Bocassini, wspięła się o cztery miejsca w porównaniu do roku ubiegłego i zajęła 7. miejsce wśród agencji międzynarodowych i 3. w Europie. Także w tym raporcie sieć Publicis Worldwide z Bertellim na stanowisku globalnego głównego dyrektora kreatywnego uplasowała się na 9. miejscu wśród czołowych sieci agencji.

WARC Creative 100 to ranking wyznaczający najczęściej nagradzane międzynarodowe kampanie i agencje kreatywne przez obliczanie wyniku na podstawie najważniejszych nagród.

Nagradzane kampanie Publicis Italy, które zaowocowały tak dobrym wynikiem, obejmują „Hate Couture" i „Be a Follower" dla marki Diesel oraz „Lessons for Good" Leroy Merlin.

Dzięki solidnemu pozycjonowaniu marka Diesel zajęła 9. miejsce wśród czołowych 100 marek na świecie.

„Jesteśmy bardzo dumni z tak wspaniałego wyniku. Uplasowanie się w czołowej 10. jest potwierdzeniem skuteczności kreatywnej, którą dopracowaliśmy w zeszłym roku na kanwie zaangażowania naszych pracowników i zaufania pokładanego w nas przez naszych klientów każdego dnia. Podskoczyliśmy o cztery oczka w ciągu jednego tylko roku i jestem pewny, że możemy sięgnąć jeszcze wyżej dzięki wspaniałemu talentowi i odwadze klientów” – skomentował Bruno Bertelli (główny dyrektor kreatywny w Publicis Worldwide).

Źródło: Publicis Italy

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.03.2020, 11:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ