Newsletter

WarnerMedia w pełni przejmuje usługi marki HBO w hiszpańskojęzycznej Ameryce Łacińskiej i na Karaibach, w tym całą ofertę HBO, MAX, Cinemax i HBO Go

28.10.2019, 11:51aktualizacja: 28.10.2019, 11:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Transakcja i nadchodzący serwis streamingowy nie obejmują obecnie Brazylii.

NOWY JORK -- (BUSINESS WIRE) -- Spółka WarnerMedia doszła do porozumienia dotyczącego zakupu mniejszościowych udziałów Ole Communications w HBO Ole Partners, spółce joint venture pomiędzy WarnerMedia i Ole Communications. Po zamknięciu transakcji WarnerMedia stanie się właścicielem 100% udziałów w usługach HBO, MAX, Cinemax i HBO Go w hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej i na Karaibach. Umowa nie ma obecnie wpływu na strukturę własnościową HBO Brasil Partners, innej spółki joint venture pomiędzy spółkami zarządzającymi HBO w Brazylii. WarnerMedia i Ole Communications będą nadal prowadzić podstawową działalność w zakresie dystrybucji kanałów w Ameryce Łacińskiej.

Finalizacja transakcji spodziewana jest po uzyskaniu stosownych pozwoleń prawnych. Od tego czasu HBO Ole Partners będzie podlegać Gerhardowi Zeilerowi, dyrektorowi ds. zarządzania przychodami WarnerMedia i prezesowi WarnerMedia International Networks.

„Cieszymy się z objęcia całości HBO Ole Partners, które zarządza jedną z czołowych abonamentowych sieci telewizyjnych typu premium w regionie. Transakcja pozwoli nam dostarczyć lokalną wersję nadchodzącego amerykańskiego serwisu streamingowego HBO Max dla widzów w hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej i na Karaibach - powiedział Zeiler. - Mamy również możliwość przejęcia działalności w Brazylii, ale w tym momencie nie podejmujemy kroków w tym kierunku. Jak już mówiliśmy, dodatkowe, bezpośrednie inwestycje w Brazylii nie są dla nas atrakcyjne ze względu na obecny stan niepewności regulacyjnej w tym kraju. Wspieramy bieżące wysiłki w kierunku zmiany prawa SeAC i wciąż liczymy na pozytywne rozwiązanie tej sprawy, które zapewni klarowne i przewidywalne ramy prawne sprzyjające inwestycjom i innowacjom w branży medialnej”.

„Partnerstwo z WarnerMedia w Ameryce Łacińskiej układa się doskonale. Jesteśmy dumni ze wspólnej pracy nad tworzeniem sieci pod marką HBO w tym regionie - powiedział Enrique Cusco, prezes i dyrektor generalny Ole Communications. - Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą działalność w zakresie dystrybucji znakomitej oferty kanałów podstawowych na tym rynku, wśród których znalazły się Warner Channel oraz kanały w ramach ofert A+E Networks Latin America, NBCUniversal International Networks Spanish Latin America i Sony Pictures Entertainment”.

WarnerMedia i Ole Communications po raz pierwszy wprowadziły do tego regionu programy HBO, zakładając spółkę joint venture HBO Ole Partners w 1991 r., która jeszcze w tym samym roku uruchomiła hiszpańskojęzyczny kanał premium pod marką HBO. W 1994 r. w Brazylii uruchomiono wersję w języku portugalskim.

HBO Max

HBO Max to nowy serwis streamingowy, który zaoferuje wszystkim imponujące treści dostarczane bezpośrednio do klienta, od produkcji familijnych i adresowanych do małych dzieci, po tytuły dostosowane do zainteresowań dorosłej widowni w różnym wieku. Nowy serwis, osadzony w tradycji HBO i zainspirowany tworzonymi na tę platformę znakomitymi nagradzanymi produkcjami, zaoferuje bogatą kolekcję oryginalnych programów dostępnych tylko na tej platformie (Max Originals) oraz najlepsze produkcje z ogromnego katalogu uwielbianych przez widzów tytułów WarnerMedia.

WarnerMedia

WarnerMedia to czołowa spółka medialna działająca w branży rozrywkowej. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją treści popularnych i klasy premium przygotowanych przez utalentowanych twórców i dziennikarzy dla widzów za całego świata za pośrednictwem następujących marek konsumenckich: HBO, HBO Now, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i innych. WarnerMedia należy do AT&T Inc. (NYSE:T).

Ole Communications

Ole Communications to międzynarodowa spółka działająca w wielu mediach, będąca pionierem branży płatnej telewizji w Ameryce Łacińskiej. Do wspólnych przedsięwzięć spółki z innymi podmiotami należą A+E Networks Latin America, NBCUniversal International Networks Spanish Latin America, HBO Brasil Partners, IVC Networks i PlayGround Americas. Poprzez swoich partnerów, spółka zajmuje się dystrybucją czołowych marek płatnej telewizji w Ameryce Łacińskiej, takich jak A&E, AXN, History, H2, IVC, Lifetime, E! Entertainment, Studio Universal, Sony Channel, SyFy, Telemundo Internacional, Universal TV i Warner Channel. W celu wspierania wspólnych przedsięwzięć i strategicznych partnerów w całej Ameryce Łacińskiej Ole Communications, za pośrednictwem partnerów VC Medios, świadczy usługi przedstawicielstwa w zakresie sprzedaży reklam, jak również usługi nadawcze, językowe i produkcyjne.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191025005467/en/

Źródło: WarnerMedia

KONTAKT:

Oliver Herrgesell

EVP Communications

WarnerMedia

Sales & International

e-mail: oliver.herrgesell@turner.com

tel. +1 212 275 6794

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.10.2019, 11:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ