Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Podstawową wartością w finansach jest zaufanie, które musi mieć solidne podstawy. Instytucje finansowe podejmują wiele działań, by klienci czuli się bezpiecznie i wiedzieli, że ich pieniądze są właściwie chronione. Jak zatem wygląda budowanie relacji na linii klient - banki i jak się to zmienia w dobie digitalizacji i rozwoju technologii? W jaki sposób weryfikacja informacji, dokumentów, analiza danych pomaga w procesie identyfikacji podejrzanych działań.
Porozmawialiśmy m.in. o tych kwestiach z Ivanem Perković, szefem zespołu KYC Operations, Customer Due Diligence w ING Hubs Poland.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.12.2022, 09:23 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |