Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, odkrywania jej turystycznego potencjału. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii" - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Zdaniem prezesa POT większe zainteresowanie wyjazdami weekendowymi w tzw. sezonie niskim wydłuży sezon, pobudzi ruch turystyczny, co przełoży się na większe przychody z turystyki dla gospodarki krajowej.
"Coraz częściej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku oraz wakacji. Z wstępnych szacunków wynika, że w pierwszym półroczu br. nastąpił wzrost krajowych podróży o ponad 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Krajowy ruch turystyczny wciąż rośnie, a takie akcje jak "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" bez wątpienia przyczyniają się do tego pozytywnego trendu" - mówi Witold Bańka Minister Sportu i Turystyki.
Do jesiennej akcji, tak jak i w poprzedniej edycji, najwięcej, bo 105 partnerów zgłosiło się z województwa małopolskiego. Na drugim miejscu uplasowało się województwo pomorskie z liczbą 62, a na trzecim dolnośląskie - 49 podmiotów oferujących usługi turystyczne. Niewiele mniej bo 47 partnerów weźmie udział w akcji na Mazowszu.
Akcja skierowana jest do przedstawicieli branży turystycznej zarówno z miejsc bardzo dobrze już znanych turystom, jak i tych jeszcze nieodkrytych oraz potrzebujących wsparcia. Jest wiele marek turystycznych dobrze znanych w danym regionie, ale mniej kojarzonych w innych miejscach kraju.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.09.2017, 10:58 |
Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT