Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Polska zobacz więcej. Weekend za pól ceny - plakat](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2017-09/20170926/28563964_1.jpg?itok=p3_rDnmp)
"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, odkrywania jej turystycznego potencjału. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii" - mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Zdaniem prezesa POT większe zainteresowanie wyjazdami weekendowymi w tzw. sezonie niskim wydłuży sezon, pobudzi ruch turystyczny, co przełoży się na większe przychody z turystyki dla gospodarki krajowej.
"Coraz częściej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku oraz wakacji. Z wstępnych szacunków wynika, że w pierwszym półroczu br. nastąpił wzrost krajowych podróży o ponad 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Krajowy ruch turystyczny wciąż rośnie, a takie akcje jak "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" bez wątpienia przyczyniają się do tego pozytywnego trendu" - mówi Witold Bańka Minister Sportu i Turystyki.
Do jesiennej akcji, tak jak i w poprzedniej edycji, najwięcej, bo 105 partnerów zgłosiło się z województwa małopolskiego. Na drugim miejscu uplasowało się województwo pomorskie z liczbą 62, a na trzecim dolnośląskie - 49 podmiotów oferujących usługi turystyczne. Niewiele mniej bo 47 partnerów weźmie udział w akcji na Mazowszu.
Akcja skierowana jest do przedstawicieli branży turystycznej zarówno z miejsc bardzo dobrze już znanych turystom, jak i tych jeszcze nieodkrytych oraz potrzebujących wsparcia. Jest wiele marek turystycznych dobrze znanych w danym regionie, ale mniej kojarzonych w innych miejscach kraju.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.09.2017, 10:58 |
Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom