Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Trwa konkurs Polskiej Agencji Prasowej na najlepsze prace prezentujące zagadnienia związane z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym oraz rolą Narodowego Banku Polskiego w tym zakresie.
Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych oraz uczniowie liceów i techników na konkurs mogą nadsyłać filmy (nie dłuższe niż 10 minut), audycje, prezentacje, wypowiedzi pisemne, gry terenowe, gry planszowe, aplikacji, plakaty czy wystawy informacyjne do szkolnych gablot.
Z kolei dorośli pracujący z dziećmi i młodzieżą powinni przygotować pracę w formie umożliwiającej jej wykorzystanie w czasie zajęć - np. scenariusz lekcji czy autorskie materiały dydaktyczne.
Termin zgłaszania prac mija 30 listopada 2021 r., ale zachęcamy, by nie czekać do ostatniej chwili - w każdym miesiącu losujemy dwie osoby, które dostają od nas atrakcyjne upominki rzeczowe!
W wyniku wrześniowego losowania powerbanki trafią do p. Celiny i Bartka. Autorzy, którzy przygotują i zgłoszą swoje prace w październiku, mają natomiast szansę na głośniki bezprzewodowe.
W grudniu pięcioosobowe jury oceni wszystkie prace pod względem merytorycznym i wyłoni po trzy najlepsze w każdej kategorii wiekowej.
Uczniowie szkół podstawowych za zajęcie I miejsca mogą liczyć na 1000 zł, II miejsca na 750 zł, a III miejsca na 500 zł. W kategorii dla uczniów szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych nagroda za I miejsce to 1500 zł, II miejsce - 1200 zł, III miejsce - 750 zł. Dorosłym pracującym z dziećmi przyznamy za I miejsce - 2000 zł, za II miejsce - 1500 zł, a za III miejsce - 1000 zł. W sumie do laureatów trafi ponad 10 tys. zł.
„Wiem jak w banku. Wszystko o pieniądzu” to projekt realizowany przez Polską Agencję Prasową we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Źródło informacji: Serwis Samorządowy PAP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.10.2021, 13:01 |
Źródło informacji | Serwis Samorządowy PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ