Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Trwa konkurs Polskiej Agencji Prasowej na najlepsze prace prezentujące zagadnienia związane z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym oraz rolą Narodowego Banku Polskiego w tym zakresie.
Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych oraz uczniowie liceów i techników na konkurs mogą nadsyłać filmy (nie dłuższe niż 10 minut), audycje, prezentacje, wypowiedzi pisemne, gry terenowe, gry planszowe, aplikacji, plakaty czy wystawy informacyjne do szkolnych gablot.
Z kolei dorośli pracujący z dziećmi i młodzieżą powinni przygotować pracę w formie umożliwiającej jej wykorzystanie w czasie zajęć - np. scenariusz lekcji czy autorskie materiały dydaktyczne.
Termin zgłaszania prac mija 30 listopada 2021 r., ale zachęcamy, by nie czekać do ostatniej chwili - w każdym miesiącu losujemy dwie osoby, które dostają od nas atrakcyjne upominki rzeczowe!
W wyniku wrześniowego losowania powerbanki trafią do p. Celiny i Bartka. Autorzy, którzy przygotują i zgłoszą swoje prace w październiku, mają natomiast szansę na głośniki bezprzewodowe.
W grudniu pięcioosobowe jury oceni wszystkie prace pod względem merytorycznym i wyłoni po trzy najlepsze w każdej kategorii wiekowej.
Uczniowie szkół podstawowych za zajęcie I miejsca mogą liczyć na 1000 zł, II miejsca na 750 zł, a III miejsca na 500 zł. W kategorii dla uczniów szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych nagroda za I miejsce to 1500 zł, II miejsce - 1200 zł, III miejsce - 750 zł. Dorosłym pracującym z dziećmi przyznamy za I miejsce - 2000 zł, za II miejsce - 1500 zł, a za III miejsce - 1000 zł. W sumie do laureatów trafi ponad 10 tys. zł.
„Wiem jak w banku. Wszystko o pieniądzu” to projekt realizowany przez Polską Agencję Prasową we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Źródło informacji: Serwis Samorządowy PAP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.10.2021, 13:01 |
Źródło informacji | Serwis Samorządowy PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Ziemia potrzebuje orzeźwienia. Jak SodaStream inspiruje do zmian w kierunku bardziej ekologicznego trybu życia
Ile jednorazowych plastikowych butelek potrzeba, aby opleść Ziemię 27 razy? Odpowiedź to 5,5 mld - czyli tyle, ile w 2023 roku użytkownicy SodaStream zaoszczędzili planecie. Jak tego dokonali? Małymi eko zmianami w codzienności, które efektem skali przynoszą spektakularny efekt! Marka od początku istnienia inspiruje do podjęcia choć niewielkich kroków na drodze ku lepszej przyszłości planety, z troską o środowisko naturalne i dobrobyt kolejnych pokoleń. Udowadnia tym samym, że kreowanie wody i napojów gazowanych we własnej kuchni - zamiast sięgania po gotowe produkty w jednorazowym plastiku ze sklepowych półek - ma realny wpływ na odciążenie Natury.- 19.04.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: SodaStream
-
Image
Poznański kultowy hotel świętuje 60 lat. Restauracja odtworzyła dania sprzed lat
Hotel Mercure Poznań Centrum świętuje w tym roku jubileusz 60-lecia powstania, kontynuując tradycje hotelu Merkury, pierwszego luksusowego obiektu wybudowanego w powojennej Polsce. Z tej okazji szef kuchni restauracji Mikołaj Adamczyk zaprasza na kulinarną podróż w przeszłość. Inspirując się historycznymi menu i we współpracy z szefem z tamtych lat Wojciechem Wiciakiem stworzył kartę retro, która przenosi nas do lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.- 19.04.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hotel Mercure Poznań Centrum