Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PKO Bank Polski jako partner tytularny rozgrywek Ekstraklasy, wyszedł naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy swoje oddanie i wsparcie dla ulubionych klubów, chcieliby wyrazić również poza boiskiem. W ramach współpracy banku i drużyn z Ekstraklasy, klienci mają do wyboru kartę płatniczą z grafikami odnoszącymi się do każdego z 18 klubów.
Projekty kart płatniczych z emblematami klubów Ekstraklasy przygotowały same kluby we współpracy z bankiem. Pierwsze piłkarskie karty płatnicze PKO BP trafiły do kibiców Motoru Lublin i GKS-u Katowice, które to drużyny, kolejno po 32 i 19 latach, powróciły do najwyższych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Po roku nieobecności wróciła karta z wizerunkiem Lechii Gdańsk - trzeciego z beniaminków sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy. Nowy wizerunek kart zaproponowała też Jagiellonia Białystok z okazji zdobycia Mistrzostwa Polski w poprzednim sezonie.
Jak podkreślił Marek Radzikowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego odpowiedzialna za Obszar Bankowości Detalicznej i Firm, oficjalna Karta Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku, który jeszcze mocniej pozwala identyfikować się ze swoim ukochanym klubem.
„Dla nas to siódmy sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce oraz kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Wybór wizerunku karty spoza standardowej oferty to dla naszych klientów - fanów piłki nożnej - dodatkowe rozwiązanie, z którego coraz chętniej korzystają” - wskazał Radzikowski.
Dodał, że dzięki wizerunkom klubów, karty płatnicze PKO Banku Polskiego nabierają osobistego charakteru.
W tej edycji, oprócz nowych kart beniaminków i Jagielloni Białystok, zmienione zostały wizerunki karty Cracovii oraz Pogoni Szczecin. Kolejne nowe wizerunki dla kibiców pozostałych klubów będą dostępne na początku 2025 roku, przy okazji startu rundy wiosennej rozgrywek.
Osoby, które chcą skorzystać z oferty i jednocześnie wesprzeć ulubiony klub, mogą założyć nowe konto z kartą m.in. przez stronę internetową klubu. Prowizja, którą w tym przypadku wypłaca PKO Bank Polski klubom, przeznaczona jest m.in. na rozwój, rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe.
Obecni klienci PKO Banku Polskiego mogą zmienić wizerunek kart w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO lub w oddziale. Koszt nowej karty lub jej wymiana to 14,90 zł.
Od 2018 r. PKO Bank Polski współpracuje sponsorsko z Ekstraklasą S.A. W sezonie 2018/19 bank został Partnerem Głównym Ekstraklasy. Już w kolejnym - 2019/2020 PKO Bank Polski został Partnerem Tytularnym rozgrywek. I pozostaje nim do dziś. Rozpoczęty właśnie sezon będzie już szóstym z rzędu w tym charakterze. Partnerstwo Tytularne potrwa łącznie do końca sezonu 2026/2027.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.08.2024, 08:00 |
Źródło informacji | PKO Bank Polski |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu