Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MONACHIUM, 11 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Na tegorocznych targach motoryzacyjnych IAA w Monachium koncern AVATR pojawił się w wielkim stylu, prezentując liczne wyróżniające się modele, debiutując zarazem na słynnym monachijskim Königsplatz. Tworząc innowacyjne, zintegrowane wrażenia płynące z dwóch płaszczyzn - z wewnątrz oraz z zewnątrz pojazdów - marka zaoferowała międzynarodowym odbiorcom jeszcze ciekawszy i atrakcyjniejszy sposób na poznanie swojej wizji „nowego luksusu”.
Podczas imprezy światową premierę miał pierwszy na świecie samochód koncepcyjny wyposażony w emotywną inteligencję (EI) - AVATR VISION XPECTRA, opracowany przez dyrektora ds. projektowania Nadera Faghihzadeha, który przykuł uwagę europejskiej publiczności. Wraz z nim, w centrum zainteresowania znalazły się również limitowana edycja AVATR 012 stworzona we współpracy z Kimem Jonesem, ekskluzywna wersja AVATR 11 Royal Edition, miejski SUV klasy premium AVATR 07 oraz luksusowy sportowy sedan AVATR 06, które pozwoliły zaprezentować najnowsze osiągnięcia koncernu w zakresie oryginalnego wzornictwa i inteligentnych technologii.
Model AVATR 07, klasyfikowany jako miejski SUV klasy premium, harmonijnie łączy przestronność i wygodę użytkowania z komfortem emocjonalnym. Został on wyróżniony niemiecką nagrodą iF Design Award 2025 oraz amerykańską IDA International Design Gold Award, przykuwając uwagę wielu odwiedzających. Luksusowy sportowy sedan AVATR 06 charakteryzujący się intrygującym obniżonym profilem i dopracowanymi konturami, stał się jedną z głównych atrakcji wystawy. Ekskluzywna, specjalnie przygotowana wersja AVATR 11 Royal Edition ukazała swój luksusowy charakter dzięki wyrafinowanemu połączeniu kolorów Obsidian Black i Noble Gray oraz błyszczącemu wykończeniu inspirowanemu wspaniałością Royal Opera House, stając się kolejnym centralnym punktem targów. Jednocześnie, limitowana edycja modelu AVATR 012, stworzona we współpracy z Kimem Jonesem i Naderem Faghihzadehem, oczarowała publiczność subtelną, opływową sylwetką oraz wnętrzem inspirowanym estetyką architektoniczną.
Dzięki nowej gamie produktów klasy premium firma AVATR zdobyła już zaufanie blisko 190 tys. użytkowników i otrzymała pozytywne opinie na rynkach w Tajlandii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Singapurze. W 2025 roku spółka planuje rozszerzyć swoją działalność na ponad 50 krajów i regionów na całym świecie, tworząc sieć ponad 160 kanałów dystrybucji. Działając jako przedstawiciel oryginalnych i inteligentnych nowych luksusowych pojazdów elektrycznych, firma AVATR rozwija się zgodnie z filozofią Born Global, dążąc do realizacji swojej wizji uzyskania pozycji wiodącej międzynarodowej marki w dziedzinie nowoczesnych, luksusowych i inteligentnych pojazdów elektrycznych.
Źródło: Avatr Technology (Chongqing) Co., Ltd
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.09.2025, 14:42 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |