Newsletter

WILBO SA (16/2016) Wstępne wyniki finansowe za okres 9 miesięcy 2016 r.

25.10.2016, 19:11aktualizacja: 25.10.2016, 19:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2016

Zarząd WILBO S.A. (Spółka, Wilbo) informuje, iż w związku z zakończeniem w dniu 25 października 2016 roku procesu agregacji danych finansowych realizowanego na potrzeby przygotowania raportu kwartalnego Spółki za

III kwartał 2016 r. podjęta została decyzja o przekazaniu do publicznej wiadomości wstępnych wyników finansowych za okres pierwszych 9 miesięcy 2016 r.

Wstępne wyniki finansowe Wilbo za ww. okres:

- przychody ze sprzedaży: 20.970 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. (28.721 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2015 r.);

- wynik z działalności operacyjnej: (-) 1.494 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. (+ 216 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2015 r.);

- wynik netto: (-) 1.655 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. (+ 92 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień

2015 r.).

Na wyniki osiągnięte w ww. okresie największy wpływ miał spadek przychodów ze sprzedaży, który wynikał w głównej mierze z braku finansowania zewnętrznego, a realizacja postanowień układowych zaangażowała środki finansowe generowane w ramach podstawowej działalności. Spadek przychodów ze sprzedaży jaki miał miejsce na przestrzeni okresu sprawozdawczego uniemożliwił osiągnięcie dodatniego wyniku już na poziomie

działalności operacyjnej z uwagi na posiadaną bazę kosztów stałych prowadzenia działalności.

Jednocześnie Spółka przypomina, że szczegółowe informacje na temat ostatecznych wyników finansowych osiągniętych przez Spółkę w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. zostaną przekazane do publicznej wiadomości

w raporcie za III kwartał 2016 r., którego publikacja jest zaplanowana na 10 listopada 2016 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2016, 19:11
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ