Newsletter

WILBO SA (16/2016) Wstępne wyniki finansowe za okres 9 miesięcy 2016 r.

25.10.2016, 19:11aktualizacja: 25.10.2016, 19:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2016

Zarząd WILBO S.A. (Spółka, Wilbo) informuje, iż w związku z zakończeniem w dniu 25 października 2016 roku procesu agregacji danych finansowych realizowanego na potrzeby przygotowania raportu kwartalnego Spółki za

III kwartał 2016 r. podjęta została decyzja o przekazaniu do publicznej wiadomości wstępnych wyników finansowych za okres pierwszych 9 miesięcy 2016 r.

Wstępne wyniki finansowe Wilbo za ww. okres:

- przychody ze sprzedaży: 20.970 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. (28.721 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2015 r.);

- wynik z działalności operacyjnej: (-) 1.494 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. (+ 216 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2015 r.);

- wynik netto: (-) 1.655 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. (+ 92 tys. zł w okresie styczeń - wrzesień

2015 r.).

Na wyniki osiągnięte w ww. okresie największy wpływ miał spadek przychodów ze sprzedaży, który wynikał w głównej mierze z braku finansowania zewnętrznego, a realizacja postanowień układowych zaangażowała środki finansowe generowane w ramach podstawowej działalności. Spadek przychodów ze sprzedaży jaki miał miejsce na przestrzeni okresu sprawozdawczego uniemożliwił osiągnięcie dodatniego wyniku już na poziomie

działalności operacyjnej z uwagi na posiadaną bazę kosztów stałych prowadzenia działalności.

Jednocześnie Spółka przypomina, że szczegółowe informacje na temat ostatecznych wyników finansowych osiągniętych przez Spółkę w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. zostaną przekazane do publicznej wiadomości

w raporcie za III kwartał 2016 r., którego publikacja jest zaplanowana na 10 listopada 2016 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2016, 19:11
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ