Newsletter

Wiodąca chińska firma mleczarska Yili wykupuje największego w Tajlandii miejscowego producenta lodów

30.11.2018, 16:24aktualizacja: 30.11.2018, 16:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BANGKOK, 30 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Dnia 29 listopada w Bangkoku firma Yili Group przeprowadziła uroczyste podpisanie umowy na zakup Chomthana, największego w Tajlandii miejscowego producenta lodów.

W 2018 r. proces internacjonalizacji firmy Yili nabrał tempa. Najpierw firma zmodernizowała Europejskie Centrum Innowacji przy współpracy z uczelnią Wageningen University w ramach Global Dairy Mount Everest. Następnie produkty firmy trafiły na rynek indonezyjski w celu udostępnienia jakości Yili klientom z tego kraju. Dnia 28 listopada w wyniku międzynarodowego przejęcia największy, krajowy producent lodów w Tajlandii trafił pod skrzydła grupy.

Pan Gang, prezes Yili Group stwierdził kiedyś, że „przedsiębiorstwa powinny gromadzić międzynarodową energię, nalegać na ciągłe innowacje i wykorzystywać wysokiej jakości, międzynarodowe zasoby w jak najlepszej służbie klientom".

Nabycie firmy Chomthana jest ważnym wskaźnikiem gromadzenia międzynarodowej energii przez Yili, a także dowodem na zwiększanie obopólnych korzyści i tworzenia sytuacji sprzyjających obu stronom. Główny dyrektor wykonawczy firmy Yili Group Zhang Jianqiu podkreślił, że „w ramach procesu przyspieszającej internacjonalizacji Yili zawsze postępuje zgodnie z ideą otwartości, współpracy i obustronnych korzyści, a także skupia się na realizacji misji szerzenia zdrowia na całym świecie".

Wraz z postępami międzynarodowej integracji gospodarczej firma Yili przyspiesza tempa internacjonalizacji, wykorzystując do tego inicjatywę Pasa i Drogi. Od globalnego budowania kontaktów po tworzenie międzynarodowego łańcucha wiedzy firma Yili nieustannie promuje branżę mleczarską przez tworzenie uzupełniających się zasobów, innowacyjnej synergii i obustronnych korzyści.

„Po wielu kontaktach i rozmowach uważamy, że Yili jest solidną firmą. Od powstania Yili kładzie nacisk na jakość i jest znana na całym świecie z ciągłej internacjonalizacji i innowacji. W ramach misji dzielenia się zdrowiem na świecie produkty Yili zdobyły zaufanie klientów z całego świata. Yili to naprawdę dobrze zorganizowane przedsiębiorstwo nastawione na klientów” – skomentował Soh Chee Yong, prezes firmy Chomthana.

Firma Chomthana jest uważana za największego krajowego producenta lodów i dystrybutora mrożonek w Tajlandii. Firma ma ponad 37 lat doświadczenia, a jej produkty obejmują wiele kategorii, w tym lody, chleb i desery. Wyniki firmy są dobre w Tajlandii i na 13 rynkach zagranicznych, a marka jest lubiana wśród konsumentów. W wyniku podpisania umowy między Yili a Chomthana firma Yili zamierza promować uzupełniające się zalety Chin i Tajlandii, a także w pełni wykorzystać efekty synergii strategicznej, tym samym umożliwiając jeszcze większy wpływ misji dzielenia się zdrowiem na całym świecie.

Zgodnie z trendem globalizacji gospodarczej chińskie przedsiębiorstwa prywatne mają duże możliwości rozwoju. Seria inicjatyw Chin w zakresie promocji globalnej współpracy przyczyniła się do utworzenia korzystnych warunków dla chińskich przedsiębiorstw prywatnych do wyjścia poza granice kraju i nawiązania współpracy za granicą. Firma Yili wykorzystała te możliwości i aktywnie rozwija działalność zagraniczną z dobrymi wynikami. Zgodnie z opublikowanymi danymi wzrost przychodu firmy Yili utrzymywał się na poziomie dziesiątek procentów w latach 2008 do 2015, a w roku 2017 przychód przekroczył 68 miliardów juanów. Tym samym firma zajmuje pierwsze miejsce w branży z poziomem wzrostu 12,29% w skali roku. Zwrot z aktywów netto firmy utrzymuje się powyżej 20% od wielu lat, a pod tym względem firma także przoduje w branży mleczarskiej na świecie. Nabycie firmy Chomthana przyczyni się do ulepszenia wydajności Yili i zacieśni współpracę opartą na obopólnych korzyściach w globalnej branży mleczarskiej.

Chen Yu, doświadczony analityk branży mleczarskiej uważa, że jako wiodące przedsiębiorstwo mleczarskie w Azji Yili nieustannie poszerza kanały międzynarodowe i przewodzi chińskiej branży mleczarskiej w ekspansji zagranicznej z pomocą inicjatywy Pasa i Drogi oraz przyspieszania przepływu wysokiej jakości zasobów w łańcuchu przemysłowym. Internacjonalizacja Yili wywrze pozytywny wpływ na rozwój międzynarodowej branży mleczarskiej. Strategia Yili jest przy tym ważnym katalizatorem dla krajowej branży mleczarskiej w Chinach, a także przyczyni się do promowania rozwoju globalnej branży mleczarskiej.

Łącza do załączników obrazu: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=325687

Źródło: Yili Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.11.2018, 16:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii