Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BANGKOK, 30 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Dnia 29 listopada w Bangkoku firma Yili Group przeprowadziła uroczyste podpisanie umowy na zakup Chomthana, największego w Tajlandii miejscowego producenta lodów.
W 2018 r. proces internacjonalizacji firmy Yili nabrał tempa. Najpierw firma zmodernizowała Europejskie Centrum Innowacji przy współpracy z uczelnią Wageningen University w ramach Global Dairy Mount Everest. Następnie produkty firmy trafiły na rynek indonezyjski w celu udostępnienia jakości Yili klientom z tego kraju. Dnia 28 listopada w wyniku międzynarodowego przejęcia największy, krajowy producent lodów w Tajlandii trafił pod skrzydła grupy.
Pan Gang, prezes Yili Group stwierdził kiedyś, że „przedsiębiorstwa powinny gromadzić międzynarodową energię, nalegać na ciągłe innowacje i wykorzystywać wysokiej jakości, międzynarodowe zasoby w jak najlepszej służbie klientom".
Nabycie firmy Chomthana jest ważnym wskaźnikiem gromadzenia międzynarodowej energii przez Yili, a także dowodem na zwiększanie obopólnych korzyści i tworzenia sytuacji sprzyjających obu stronom. Główny dyrektor wykonawczy firmy Yili Group Zhang Jianqiu podkreślił, że „w ramach procesu przyspieszającej internacjonalizacji Yili zawsze postępuje zgodnie z ideą otwartości, współpracy i obustronnych korzyści, a także skupia się na realizacji misji szerzenia zdrowia na całym świecie".
Wraz z postępami międzynarodowej integracji gospodarczej firma Yili przyspiesza tempa internacjonalizacji, wykorzystując do tego inicjatywę Pasa i Drogi. Od globalnego budowania kontaktów po tworzenie międzynarodowego łańcucha wiedzy firma Yili nieustannie promuje branżę mleczarską przez tworzenie uzupełniających się zasobów, innowacyjnej synergii i obustronnych korzyści.
„Po wielu kontaktach i rozmowach uważamy, że Yili jest solidną firmą. Od powstania Yili kładzie nacisk na jakość i jest znana na całym świecie z ciągłej internacjonalizacji i innowacji. W ramach misji dzielenia się zdrowiem na świecie produkty Yili zdobyły zaufanie klientów z całego świata. Yili to naprawdę dobrze zorganizowane przedsiębiorstwo nastawione na klientów” – skomentował Soh Chee Yong, prezes firmy Chomthana.
Firma Chomthana jest uważana za największego krajowego producenta lodów i dystrybutora mrożonek w Tajlandii. Firma ma ponad 37 lat doświadczenia, a jej produkty obejmują wiele kategorii, w tym lody, chleb i desery. Wyniki firmy są dobre w Tajlandii i na 13 rynkach zagranicznych, a marka jest lubiana wśród konsumentów. W wyniku podpisania umowy między Yili a Chomthana firma Yili zamierza promować uzupełniające się zalety Chin i Tajlandii, a także w pełni wykorzystać efekty synergii strategicznej, tym samym umożliwiając jeszcze większy wpływ misji dzielenia się zdrowiem na całym świecie.
Zgodnie z trendem globalizacji gospodarczej chińskie przedsiębiorstwa prywatne mają duże możliwości rozwoju. Seria inicjatyw Chin w zakresie promocji globalnej współpracy przyczyniła się do utworzenia korzystnych warunków dla chińskich przedsiębiorstw prywatnych do wyjścia poza granice kraju i nawiązania współpracy za granicą. Firma Yili wykorzystała te możliwości i aktywnie rozwija działalność zagraniczną z dobrymi wynikami. Zgodnie z opublikowanymi danymi wzrost przychodu firmy Yili utrzymywał się na poziomie dziesiątek procentów w latach 2008 do 2015, a w roku 2017 przychód przekroczył 68 miliardów juanów. Tym samym firma zajmuje pierwsze miejsce w branży z poziomem wzrostu 12,29% w skali roku. Zwrot z aktywów netto firmy utrzymuje się powyżej 20% od wielu lat, a pod tym względem firma także przoduje w branży mleczarskiej na świecie. Nabycie firmy Chomthana przyczyni się do ulepszenia wydajności Yili i zacieśni współpracę opartą na obopólnych korzyściach w globalnej branży mleczarskiej.
Chen Yu, doświadczony analityk branży mleczarskiej uważa, że jako wiodące przedsiębiorstwo mleczarskie w Azji Yili nieustannie poszerza kanały międzynarodowe i przewodzi chińskiej branży mleczarskiej w ekspansji zagranicznej z pomocą inicjatywy Pasa i Drogi oraz przyspieszania przepływu wysokiej jakości zasobów w łańcuchu przemysłowym. Internacjonalizacja Yili wywrze pozytywny wpływ na rozwój międzynarodowej branży mleczarskiej. Strategia Yili jest przy tym ważnym katalizatorem dla krajowej branży mleczarskiej w Chinach, a także przyczyni się do promowania rozwoju globalnej branży mleczarskiej.
Łącza do załączników obrazu: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=325687
Źródło: Yili Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.11.2018, 16:24 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |