Newsletter

Wirtualna impreza UMKM EXPO(RT) BRIlianpreneur 2021 - 500 wyróżnionych małych i średnich przedsiębiorstw wchodzi na rynek światowy

19.11.2021, 09:06aktualizacja: 19.11.2021, 09:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DŻAKARTA, Indonezja, 19 listopada 2021 r. /PRNewswire/ - Po sukcesie, jaki odniosła ta impreza dwa lata z rzędu, Bank Rakyat Indonesia (BRI) w dniach 9-16 grudnia 2021 r. organizuje wirtualne targi UMKM EXPO(RT) BRIlianpreneur 2021., angażując 500 małych i średnich przedsiębiorstw do zaprezentowania swoich produktów w formie elektronicznej.

Sunarso, prezes BRI podkreślił: „W tym roku skupiamy się na dopasowywaniu się do potrzeb rynku, kierując wydarzenie do ponad 105 kupców z 30 krajów. Dzięki temu MŚP mogą rozszerzyć swój zasięg rynkowy na poziom międzynarodowy i zwyciężać w światowej konkurencji”.

Podczas UMKM EXPO(RT) BRIlianpreneur 2021 zaprezentowane zostaną najwyższej jakości produkty eksportowe Indonezji z sektorów charakteryzujących się bogactwem indonezyjskiego dziedzictwa i kultury. Należą do nich żywność i napoje (F&B), moda, akcesoria i uroda oraz wystrój wnętrz i rzemiosło. Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, oczekuje się, że wspomniane gałęzie gospodarki, w szczególności F&B i moda, będą miały znaczący wkład w wartość eksportu Indonezji, która w sierpniu 2021 r. wyniesie 20,36 mld USD, co stanowi wzrost o 21,75% w porównaniu z lipcem 2021 r.

W tym roku konferencja UMKM EXPO(RT) BRIlianpreneur 2021 będzie w całości dostępna online, wraz z sesją dopasowywania firm, która odbędzie się w dniach 13-15 grudnia 2021 r. Po sukcesie pozyskania 74 kontraktów z 24 krajów na kwotę 57,5 mln USD w zeszłym roku, BRI zamierza w tym roku osiągnąć jeszcze ambitniejszy cel, szacując potencjalną wartość transakcji na 65 mln USD.

Cel ten jest możliwy do osiągnięcia dzięki obecnym uczestnikom, w tym CV Pelangi Nusantara (Pelanusa), przemysłowi rodzimemu, który powstał jako społeczność kobiet w 2012 roku. Od tego czasu Pelanusa eksportuje swoje wysokiej jakości produkty za granicę, m.in. do Japonii, Malezji i Wietnamu.

„BRIlianpreneur pozwala nam na wzmocnienie naszej sieci ponad 20 grup wybitnych rzemieślników w całym kraju, zmieniając nasz sposób myślenia, aby działać jeszcze sprawniej w obszarze cyfrowym. Poprzez wyroby rzemieślnicze na bazie tkanin odpadowych, takie jak dekoracje do domu, chcemy zachować lokalne dziedzictwo Indonezji” – powiedział Endahing Noor Suryanti, właściciel Pelanusa.

Kolejnym uczestnikiem projektu jest Mutiara Handicraft, firma z sektora MŚP, której celem jest wsparcie społeczności osób niepełnosprawnych. Produkuje ona patchworkowe i oparte na odpadach rękodzieło, takie jak wycieraczki i koce, charakteryzujące się konkurencyjnymi cenami i kolorowymi wzorami.

Program obejmuje również inspirujące dyskusje prowadzone przez ekspertów i wybitnych mówców, wirtualne expo, expo 3D, wirtualną podróż, warsztaty majsterkowania oraz nagrody dla MŚP.

W celu przyłączenia się do procesu dopasowywania przedsiębiorstw potencjalni nabywcy mogą już teraz zarejestrować się online i pobrać katalog www.brilianpreneur.com/umkm/

Więcej informacji na temat wydarzenia i rejestracji można znaleźć na stronie www.brilianpreneur.com.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1691730/BRILianpreneur_2021_R1.jpg  

Źródło: PT Bank Rakyat Indonesia Tbk (BRI)

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.11.2021, 09:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ