Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Skąd ten pomysł? Według badania „Family Power”, zrealizowanego przez firmę IQS, rodzice dzieci w wieku 6-13 lat mają świadomość, że powinni edukować swoje pociechy w dziedzinie finansów. Dlatego Bank Pekao S.A. postanowił pomóc przekuć teorię w praktykę i wdrożyć PeoPay KIDS.
Podstawą pakietu jest prosta w obsłudze aplikacja dla najmłodszych z wirtualnym trenerem, który wyjaśnia różne pojęcia z zakresu finansów oraz tłumaczy jak skutecznie oszczędzać i gospodarować środkami. Najmłodsi mają możliwość tworzenia skarbonek w ramach konta oszczędnościowego Mój Skarb, by odkładać w nich pieniądze na wybrane przez siebie cele.
Mogą też zrealizować przelew z bezpłatnego Konta Przekorzystnego lub doładować telefon – w tym przypadku prośba o autoryzację transakcji jest zawsze wysyłana rodzicom.
Kampania promująca PeoPay KIDS będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bank Pekao wystartuje z 30-sekundowym spotem, który przedstawia korzystającą z aplikacji bohaterkę reklamy.
Dzięki PeoPay KIDS dziewczynka, która chciała kupić droższy rower, niż ten na który ma pieniądze, może rozwiązać swój dylemat. Promocyjna oferta banku, pozwala zyskać 2 proc. w skali roku przez 4 miesiące na koncie oszczędnościowym rodzica i na skarbonkach dziecka oraz 250 zł na start.
„W reklamie pokazaliśmy, że w aplikacji PeoPay KIDS dziecko może zarządzać środkami między poszczególnymi skarbonkami. Podkreśliliśmy tym samym, jak w kwestii finansów dzieci ważna jest nauka dokonywania samodzielnych wyborów i brania za nie odpowiedzialności” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A.
„Wierzymy, że dobre nawyki związane z gospodarowaniem pieniędzmi zdobyte w młodości pozwolą dzieciom dobrze przygotować się do dorosłości. W Polsce brakuje rozwiązań bankowych dla maluchów w wieku szkolnym. Można więc powiedzieć, że wyznaczamy kierunek komunikacji tego typu produktów” - dodaje Jorge Sánchez Klosiński.
Aby ułatwić rodzicom rozmawianie z dziećmi o pieniądzach i oszczędzaniu, Bank Pekao szykuje specjalny mechanizm – bota w Facebook Messengerze.
Już od sierpnia rodzic będzie mógł wcielić się w wirtualnego trenera i podłożyć swój głos, by dubbingować bohaterów z brygady PeoPay KIDS (żubra, lisa, złotówkę). Znajomy głos pozwoli bardziej przykuć uwagę malucha i przekazać mu cenne finansowe rady.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.07.2020, 13:35 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prezes ING Banku Śląskiego: wyniki Indeksu wiarygodności ekonomicznej Polski nie są rewelacyjne PAP
„Wyniki pogarszały się przez okres ostatnich lat, teraz mamy do czynienia z pewną stabilizacją” - podkreślał prezes ING Banku Śląskiego Brunon Bartkiewicz, podczas dyskusji na temat wyników Indeksu wiarygodności ekonomicznej Polski.- 22.11.2024, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Nagroda główna dla HEUTHES w rankingu IT@BANK2024
- 22.11.2024, 11:09
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: HEUTHES sp. z o.o.