Pobierz materiał i Publikuj za darmo
1. Na podstawie par. 6 ust. 2. Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w
sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów
wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych
przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim ( Dz. U. Nr 33, poz. 259
z późn. zm.) Zarząd Spółki "WISTIL" S.A. z/s w Kaliszu koryguje:
Raport bieżący nr 6/2015 w zakresie punktu 1. we fragmencie wymieniającym podstawę
przekazania raportu. W raporcie podano : "1. Na podstawie § 38 ust. 1 punkt 9)
Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji
bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz
warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa
niebędącego państwem członkowskim ( Dz. U. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.) Zarząd Spółki
"WISTIL" S.A. z/s w Kaliszu przekazuje poniżej treść uchwał podjętych przez ZWZA
Spółki "WISTIL" S.A. z/s w Kaliszu w dniu 26 czerwca 2015 r. :" - winno być :
"1. Na podstawie § 38 ust. 1 punkt 7) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego
2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów
papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji
wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr
33, poz. 259 z późn. zm.) Zarząd Spółki "WISTIL" S.A. z/s w Kaliszu przekazuje poniżej
treść uchwał podjętych przez ZWZA Spółki "WISTIL" S.A. z/s w Kaliszu w dniu 26
czerwca 2015 r. :" ;
2. Uzupełniając raport bieżący nr 6/2014 z dnia 26.06.2015 r., na podstawie § 38 ust.1 punkt
5) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji
bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz
warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa
niebędącego państwem członkowskim ( Dz. U. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.), Zarząd
Spółki "WISTIL" S.A. z/s w Kaliszu przekazuje poniżej treść uchwały zgłoszonej przez
akcjonariusza podczas obrad ZWZA Spółki "WISTIL" S.A. w dniu 26 czerwca 2015 r.
UCHWAŁA NR 7 /2015
Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy
Spółki pod firmą "WISTIL" Spółka Akcyjna z siedzibą w Kaliszu.
z dnia 26 czerwca 2015 roku.
w sprawie : podziału zysku netto Spółki za rok obrotowy 2014.
Działając na podstawie art. 395 § 2 pkt. 2 Kodeksu Spółek Handlowych oraz § 25 ust. 1 Statutu Spółki Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki "WISTIL" S.A. postanawia, c o n a s t ę p u j e :
§ 1.
Zysk netto Spółki za okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. w wysokości : 1 525 456,13 zł (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia pięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt sześć złotych i trzynaście groszy), przeznaczyć na wypłatę dywidendy w cenie 1 złoty za każdą akcję. Dzień ustalenia prawa do wypłaty dywidendy ustalić na 20 lipca 2015 roku. Dzień wypłaty dywidendy to 28-08-2015 rok. Pozostały zysk w wysokości 525.456,13 zł przeznaczyć na kapitał zapasowy Spółki.
§ 2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wyniki głosowania :
Liczba akcji, z których oddano ważne głosy 493.703
Procentowy udział tych akcji w kapitale zakładowym 49,37%
Łączna liczba ważnych głosów 493.703
w tym :
Liczba głosów "za" 8.129
Liczba głosów "przeciw" 485.374
Liczba głosów wstrzymujących się 200
Zgłoszone sprzeciwy - 0
Uchwała w głosowaniu jawnym nie została podjęta.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.07.2015, 14:17 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |