Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Portfel obsługiwanych przez VACO klientów zwiększa się o ponad 100 zakładów produkcyjnych.
Podpisana umowa jest realizacją celów strategicznych VACO zakładających konsolidację rynku usług Pest Control. Celem działań jest standaryzacja usług DDD (dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji) oraz poprawa higieny i bezpieczeństwa sanitarnego przedsiębiorstw na terenie Polski.
Agropest jest prekursorem usług DDD w Polsce, działa na rynku od 1950 roku. Jest najstarszym przedsiębiorstwem w branży. Firma poszukiwała sukcesora swoich działań w zakresie usług DDD. Zarząd Agropest poszukiwał podmiotu, który posiada potencjał i możliwość obsługi wielu obiektów na terenie całego kraju. Istotnym kryterium była klarowna wizja rozwoju oraz najwyższa jakość świadczonych usług. Spółka VACO jako jedyny podmiot na rynku spełniła wszystkie oczekiwane kryteria.
VACO Sp z o.o. działa w branży usług DDD od 15 lat. Spółka obsługuje ponad 13 000 obiektów, na terenie całego kraju. Klientami VACO są największe podmioty z branży spożywczej zarówno po stronie producentów, firm logistycznych jak i spółek handlowych. Spółka bierze czynny udział w budowaniu polskiego prawa w zakresie usług Pest Control. Jako jedna z czterech firm, współtworzyła polską normę EN 16636, potwierdzającą najwyższy standard usług deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji.
Dzięki podpisanej umowie, oferta VACO łączy dziś ponad 60 letnie doświadczenie spółki Agropest i jej kadr, z wiedzą i potencjałem firmy oferującej nowoczesne rozwiązania w zakresie usług DDD oraz komunikacji z klientami. VACO posiada wdrożony system elektronicznej dokumentacji usługi DDD - VMS RocNet®.
Połączenie wysiłków dwóch wiodących firm na polskim rynku Pest Control, daje szansę na wzrost standardu usług DDD. Konsolidacja umożliwia rozpoczęcie szerokich działań profilaktyki w zakresie ograniczania zagrożeń sanitarnych i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach.
KONTAKT:
VACO sp. z o. o.
50-457 Wrocław
ul. Dąbrowskiego 44
tel. (71) 750 73 00
faks (71)750 73 01
www.vaco.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.01.2017, 16:17 |
Źródło informacji | VACO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Profesjonalne etykietowanie w dowolnym miejscu i czasie: Dymo® wprowadza nowe urządzenie Labelmanager Executive 640 Cb
- 03.03.2025, 11:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ