Newsletter

Biznes i finanse

Wspólnota zakupowa Lyoness wprowadzi przedpłaconą kartę Lyoness Mastercard® i wyznaczy nowe standardy w świecie zakupów

25.06.2014, 17:08aktualizacja: 25.06.2014, 17:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lyoness wprowadza kartę cash back z funkcjonalnością karty kredytowej. W niedalekiej przyszłości członkowie Lyoness będą mogli nie tylko robić zakupy, otrzymując częściowy zwrot wydanych na nie pieniędzy, lecz także płacić za pomocą karty Lyoness MasterCard®.

Graz, 24 czerwca 2014 r., Lyoness prowadzi prace nad nową generacją kart cash back, które sprawią, że robienie zakupów już nigdy nie będzie takie jak przedtem. Już wkrótce, bo w listopadzie tego roku, wszyscy członkowie wspólnoty zakupowej Lyoness będą mogli robić zakupy i dokonywać płatności na całym świecie za pomocą nowej karty Lyoness MasterCard® posiadającej funkcjonalność przedpłaconej karty kredytowej. Dzięki temu przed członkami Lyoness otworzą się zupełnie nowe możliwości, a robienie zakupów będzie nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze.

MasterCard® i karty cash back: dwa w jednym!

Nowa wersja przedpłaconej karty Lyoness MasterCard® stanowi połączenie tradycyjnej karty cash back i przedpłaconej karty kredytowej. Członkowie będą mogli ją doładowywać za pomocą przelewu, usług home banking albo dokonując wpłat w placówce banku. Za pomocą doładowanej karty można płacić, a także podejmować gotówkę z ponad 1,3 mln bankomatów na całym świecie. Dzięki nowej karcie cash back członkowie Lyoness mogą łatwo i bezpiecznie płacić za codzienne zakupy zarówno w zwykłych sklepach, jak i przez Internet.

Zwrot pieniędzy bezpośrednio zasilający kartę Lyoness MasterCard®

Zwrot części wydatków na każdy zakup dokonany u partnera handlowego to nie jedyna korzyść dla członków Lyoness. W nowym rozwiązaniu najlepsze jest to, że nagromadzone środki ze zwrotów będą bezpośrednio zasilały nową kartę Lyoness MasterCard®. Dzięki temu członkowie będą mogli swobodnie dysponować zwróconymi środkami, dokonując kolejnych zakupów.

Członkowie wybiorą najlepszą dla nich opcję

Nowa karta Lyoness MasterCard® z funkcjonalnością przedpłaconej karty kredytowej dostępna będzie w trzech różnych opcjach dostosowanych do potrzeb członków Lyoness, które będą uwzględniały różne kolory kart z rozmaitymi rozwiązaniami ubezpieczeniowymi (np. gwarancja najniższej ceny i bezpiecznych zakupów, ubezpieczenie turystyczne itd.), a także inne dodatkowe usługi. Wszystkie karty będą wypukłe (embosowane) i oznaczone danymi osobistymi właścicieli. Członkowie Lyoness będą mogli wybierać z bogatej oferty, począwszy od pakietów startowych dla początkujących kupujących, a skończywszy na ekskluzywnych czarnych kartach dla najbardziej zasłużonych kupujących, z których będą mogli korzystać w ponad 400 lożach biznesowych dla VIP-ów na wybranych lotniskach na całym świecie.

Lyoness

Działalność firmy Lyoness, mającej placówki na całym świecie, opiera się na trzech modelach biznesowych: wspólnocie zakupowej, programie lojalnościowym i marketingu sieciowym. Tym samym jej oferta skierowana jest do trzech różnych grup docelowych: klientów indywidualnych, którzy oszczędzają na zakupach z Lyoness, sprzedawców chcących odnieść korzyść na międzynarodowym i wielobranżowym programie lojalnościowym, a także wolnych strzelców i firmy zainteresowanych marketingiem sieciowym. Aktualnie Lyoness prowadzi działalność w ponad 46 krajach na wszystkich kontynentach. W programie Lyoness na całym świecie uczestniczy ponad 4 mln kupujących i 40 tys. partnerów handlowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.lyoness.com.

Zdjęcie: http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20140625_OTS0133

KONTAKT:

Silvia Kelemen

Lyoness Development GmbH

tel. +43664-8555241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.06.2014, 17:08
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ