Newsletter

Wspólnota zakupowa Lyoness wprowadzi przedpłaconą kartę Lyoness Mastercard® i wyznaczy nowe standardy w świecie zakupów

25.06.2014, 17:08aktualizacja: 25.06.2014, 17:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lyoness wprowadza kartę cash back z funkcjonalnością karty kredytowej. W niedalekiej przyszłości członkowie Lyoness będą mogli nie tylko robić zakupy, otrzymując częściowy zwrot wydanych na nie pieniędzy, lecz także płacić za pomocą karty Lyoness MasterCard®.

Graz, 24 czerwca 2014 r., Lyoness prowadzi prace nad nową generacją kart cash back, które sprawią, że robienie zakupów już nigdy nie będzie takie jak przedtem. Już wkrótce, bo w listopadzie tego roku, wszyscy członkowie wspólnoty zakupowej Lyoness będą mogli robić zakupy i dokonywać płatności na całym świecie za pomocą nowej karty Lyoness MasterCard® posiadającej funkcjonalność przedpłaconej karty kredytowej. Dzięki temu przed członkami Lyoness otworzą się zupełnie nowe możliwości, a robienie zakupów będzie nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze.

MasterCard® i karty cash back: dwa w jednym!

Nowa wersja przedpłaconej karty Lyoness MasterCard® stanowi połączenie tradycyjnej karty cash back i przedpłaconej karty kredytowej. Członkowie będą mogli ją doładowywać za pomocą przelewu, usług home banking albo dokonując wpłat w placówce banku. Za pomocą doładowanej karty można płacić, a także podejmować gotówkę z ponad 1,3 mln bankomatów na całym świecie. Dzięki nowej karcie cash back członkowie Lyoness mogą łatwo i bezpiecznie płacić za codzienne zakupy zarówno w zwykłych sklepach, jak i przez Internet.

Zwrot pieniędzy bezpośrednio zasilający kartę Lyoness MasterCard®

Zwrot części wydatków na każdy zakup dokonany u partnera handlowego to nie jedyna korzyść dla członków Lyoness. W nowym rozwiązaniu najlepsze jest to, że nagromadzone środki ze zwrotów będą bezpośrednio zasilały nową kartę Lyoness MasterCard®. Dzięki temu członkowie będą mogli swobodnie dysponować zwróconymi środkami, dokonując kolejnych zakupów.

Członkowie wybiorą najlepszą dla nich opcję

Nowa karta Lyoness MasterCard® z funkcjonalnością przedpłaconej karty kredytowej dostępna będzie w trzech różnych opcjach dostosowanych do potrzeb członków Lyoness, które będą uwzględniały różne kolory kart z rozmaitymi rozwiązaniami ubezpieczeniowymi (np. gwarancja najniższej ceny i bezpiecznych zakupów, ubezpieczenie turystyczne itd.), a także inne dodatkowe usługi. Wszystkie karty będą wypukłe (embosowane) i oznaczone danymi osobistymi właścicieli. Członkowie Lyoness będą mogli wybierać z bogatej oferty, począwszy od pakietów startowych dla początkujących kupujących, a skończywszy na ekskluzywnych czarnych kartach dla najbardziej zasłużonych kupujących, z których będą mogli korzystać w ponad 400 lożach biznesowych dla VIP-ów na wybranych lotniskach na całym świecie.

Lyoness

Działalność firmy Lyoness, mającej placówki na całym świecie, opiera się na trzech modelach biznesowych: wspólnocie zakupowej, programie lojalnościowym i marketingu sieciowym. Tym samym jej oferta skierowana jest do trzech różnych grup docelowych: klientów indywidualnych, którzy oszczędzają na zakupach z Lyoness, sprzedawców chcących odnieść korzyść na międzynarodowym i wielobranżowym programie lojalnościowym, a także wolnych strzelców i firmy zainteresowanych marketingiem sieciowym. Aktualnie Lyoness prowadzi działalność w ponad 46 krajach na wszystkich kontynentach. W programie Lyoness na całym świecie uczestniczy ponad 4 mln kupujących i 40 tys. partnerów handlowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.lyoness.com.

Zdjęcie: http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20140625_OTS0133

KONTAKT:

Silvia Kelemen

Lyoness Development GmbH

tel. +43664-8555241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.06.2014, 17:08
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ