Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN--(BUSINESS WIRE)-- Western Union Business Solutions, spółka będąca oddziałem biznesowym Western Union (NYSE:WU) i liderem globalnych usług płatniczych, ogłosiła dziś wzmocnienie potencjału swojej cyfrowej platformy transakcyjnej o nazwie WU® EDGE oraz poszerzenie dostępności bezpłatnej sieci i platformy na siedmiu nowych rynkach: Hong Kong, Austria, Francja, Niemcy, Włochy, Polska i Czechy.
Po uruchomieniu platformy opcja bezpłatnego dostępu* obejmie 51 walut w 13 krajach, przy czym wzrośnie również szybkość płatności transgranicznych. Dzięki WU® EDGE czas przesłania środków od nabywcy do sprzedawcy skróci się do zaledwie kilku minut.
Komentarz Kerry'ego Agiasotisa, prezesa Western Union Business Solutions: "Jeszcze nigdy międzynarodowe transakcje kupna i sprzedaży nie były tak proste. Teraz czas realizacji płatności będzie można liczyć w minutach".
Rozwiązanie o nazwie Enterprise Digital Global Exchange (EDGE), jako najnowsza innowacja technologiczna Western Union Business Solutions dostępna początkowo na sześciu kluczowych rynkach (Wielka Brytania, USA, Kanada, Australia, Nowa Zelandia i Singapur), ostatecznie uruchomione zostanie na kolejnych 13-tu (Hong Kong, Austria, Francja, Niemcy, Włochy, Polska i Czechy).
Kerry Agiasotis dodał: "Od początku działania platformy WU® EDGE korzystają z niej przedsiębiorcy z całego świata, aby wspierać realizację swoich aspiracji i inwestycji oraz tworzyć miejsca pracy z myślą o przyszłości. Z dumą ogłosiliśmy dziś poszerzenie możliwości platformy, gdyż postrzegamy siebie jako partnerów biznesowych naszych klientów z sektora MŚP".
"Ten nieustanny proces ewolucji platformy WU® EDGE to dopiero początek. Chcielibyśmy połączyć ze sobą sprzedawców i kupujących z całego świata, zapewniając im wspólną platformę B2B, która ułatwi nawiązywanie kontaktów w czasie rzeczywistym i realizację płatności w obrębie całego globu" - dodał Agiasotis.
Oto jak platforma WU® EDGE wychodzi naprzeciw potrzebom firm o zasięgu międzynarodowym:
- Łączenie sprzedających z kupującymi. W ramach platformy WU® EDGE przepływy pracy typu AP (zobowiązania) i AR (należności) zostają ujednolicone z elektronicznym systemem wystawiania i regulowania faktur (Electronic Invoice Presentment and Payment; EIPP), co pozwoli łączyć ze sobą sprzedających i kupujących za pośrednictwem pojedynczej globalnej platformy. MŚP mogą zapraszać obecnych i przyszłych partnerów do udziału w globalnych transakcjach, pracując z nimi w czasie rzeczywistym z korzyścią dla handlu i rozwoju.
- Zaawansowane możliwości przeglądania i analizy danych. Platforma WU® EDGE zapewnia praktyczne możliwości przeglądania danych, pomagając przedsiębiorcom w unikaniu ryzyka walutowego, a także wykorzystywaniu sposobności związanych z płatnościami międzynarodowymi. Dzięki zaawansowanym narzędziom biznesowym dostępnym w modułach zarządzania walutami obcymi i informacji handlowych klienci mają wgląd w nowe sposoby optymalizacji przepływu pieniędzy i zysków.
- Zwiększanie pewności w dokonywaniu transakcji międzynarodowych. Platforma WU® EDGE zapewnia sektorowi MŚP pewność działania z należytą efektywnością na całym świecie. Nowe funkcje platformy wykorzystują fakt obecności Western Union na całym świecie oraz potencjał krajowych sieci rachunków bankowych Business Solutions, umożliwiając opłacalny i szybki transfer środków między sprzedającym a kupującym.
* Zyski Western Union Business Solutions pochodzą z kursów wymiany walut.
Western Union
Western Union (NYSE: WU) jest liderem branży międzynarodowych przekazów pieniężnych. Wraz ze swymi spółkami zależnymi - Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil oraz Western Union Business Solutions - Western Union oferuje klientom indywidualnym i biznesowym szybkie, niezawodne i wygodne sposoby wysyłania i odbierania pieniędzy na całym świecie, jak również realizacji płatności i poleceń zapłaty. Według stanu na dzień 31 marca 2016 r. usługi Western Union, Vigo i Orlandi Valuta dostępne były w ramach sieci ponad 500 tys. placówek w ponad 200 krajach i terytoriach na świecie, z dostępem do ok. 100 tys. bankomatów i kiosków oraz możliwością przekazywania pieniędzy na ponad miliard rachunków bankowych. W 2015 r. firma Western Union obsłużyła 262 mln transakcji między klientami indywidualnymi z całego świata, realizując przekazy o wartości 82 mld dolarów i pośrednicząc w 508 mln transakcji biznesowych. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.westernunion.com.
WU-G
Wersja źródłowa niniejszej informacji dostępna jest w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160718005079/en/
Źródło: Western Union
KONTAKT:
Western Union
Dan Diaz
Wiceprezes ds. globalnej komunikacji instytucjonalnej
tel. +1 720-332-5564
tel. +1 303-547-2347
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.07.2016, 18:24 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |