Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dobie pandemii Biedronka razem z Glovo dają realną możliwość unikania wizyt w sklepie. Komfortowe e-zakupy w sklepie internetowym Biedronki są już możliwe w 26, a od najbliższego poniedziałku będą możliwe w 27 największych polskich miastach. Sieć rozwija współpracę z Glovo, aby szczególnie teraz klienci mogli zachowywać jak najczęściej niezbędny dystans społeczny.
Klienci korzystający z aplikacji Glovo mogą liczyć nie tylko na bezpieczne, bezdotykowe dostawy świeżych produktów z Biedronki pod własne drzwi poniżej godziny od złożenia zamówienia, ale także na ceny, promocje i wysoką jakość asortymentu identyczne jak w sklepach stacjonarnych.
„Za kompletację zamówień odpowiadają pracownicy Biedronki, ponieważ mają doświadczenie w doborze odpowiednich produktów dla klientów. Klienci mogą wybierać spośród 2,3 tys. artykułów dostępnych w sklepach stacjonarnych sieci” - Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny sieci Biedronka.
Zakupów można dokonywać przez 7 dni w tygodniu: również w niedziele niehandlowe i w godzinach dla seniorów (poniedziałek – piątek godz. 10-12). Nie ma limitów wagowych dostawy, a każde zamówienie powyżej 199 zł dostarczane jest za darmo. Zamówienia można składać w godzinach 10-22.30; w wybranych miastach od 8:00. Najpopularniejszymi produktami kupowanymi przy użyciu aplikacji Glovo są: świeży filet z piersi kurczaka, świeży łosoś, pomidory malinowe oraz banany. Biedronka oferuje także cieszące się popularnością produkty mrożone, zapewniając ciągłość chłodzenia od chwili skompletowania zamówienia do momentu realizacji dostawy. Najwięcej zamówień jest składanych w godzinach 10-14.
Zakupy w Biedronce poprzez aplikację Glovo już wcześniej były dostępne w: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze i w Rzeszowie.
Źródło informacji: Jeronimo Martins Polska S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.11.2020, 16:34 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT