Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W dobie pandemii Biedronka razem z Glovo dają realną możliwość unikania wizyt w sklepie. Komfortowe e-zakupy w sklepie internetowym Biedronki są już możliwe w 26, a od najbliższego poniedziałku będą możliwe w 27 największych polskich miastach. Sieć rozwija współpracę z Glovo, aby szczególnie teraz klienci mogli zachowywać jak najczęściej niezbędny dystans społeczny.
Klienci korzystający z aplikacji Glovo mogą liczyć nie tylko na bezpieczne, bezdotykowe dostawy świeżych produktów z Biedronki pod własne drzwi poniżej godziny od złożenia zamówienia, ale także na ceny, promocje i wysoką jakość asortymentu identyczne jak w sklepach stacjonarnych.
„Za kompletację zamówień odpowiadają pracownicy Biedronki, ponieważ mają doświadczenie w doborze odpowiednich produktów dla klientów. Klienci mogą wybierać spośród 2,3 tys. artykułów dostępnych w sklepach stacjonarnych sieci” - Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny sieci Biedronka.
Zakupów można dokonywać przez 7 dni w tygodniu: również w niedziele niehandlowe i w godzinach dla seniorów (poniedziałek – piątek godz. 10-12). Nie ma limitów wagowych dostawy, a każde zamówienie powyżej 199 zł dostarczane jest za darmo. Zamówienia można składać w godzinach 10-22.30; w wybranych miastach od 8:00. Najpopularniejszymi produktami kupowanymi przy użyciu aplikacji Glovo są: świeży filet z piersi kurczaka, świeży łosoś, pomidory malinowe oraz banany. Biedronka oferuje także cieszące się popularnością produkty mrożone, zapewniając ciągłość chłodzenia od chwili skompletowania zamówienia do momentu realizacji dostawy. Najwięcej zamówień jest składanych w godzinach 10-14.
Zakupy w Biedronce poprzez aplikację Glovo już wcześniej były dostępne w: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze i w Rzeszowie.
Źródło informacji: Jeronimo Martins Polska S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.11.2020, 16:34 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ