Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sprzedawcą z najlepszą ofertą dla konsumentów okazała się firma Energy Match.
W ramach akcji czteroosobowa rodzina, mieszkająca w Warszawie, po zmianie sprzedawcy energii w ramach kampanii Energia Razem może obniżyć swoje rachunki o około 150 zł rocznie. Konsumenci zużywający znaczne ilości energii, na przykład korzystając z elektrycznego ogrzewania, mogą zyskać jeszcze więcej.
"Możemy z przyjemnością poinformować, że w wyniku aukcji uzyskaliśmy dla konsumentów dobrą ofertę - atrakcyjną cenowo, a zarazem uczciwą i wolną od wieloletnich zobowiązań, kar umownych i innych niekorzystnych postanowień. Uzyskana cena za kWh jest niższa nawet od cen obowiązujących w taryfach regulowanych, zatwierdzonych przez prezesa URE. Wierzymy, że to pierwszy zdecydowany krok w kierunku zmiany otwartego rynku energii elektrycznej na lepsze, z korzyścią zarówno dla konsumentów, jak i w dłuższej perspektywie dla oferty wolnorynkowej sprzedaży energii elektrycznej" - Kamil Pluskwa-Dąbrowski, prezes Federacji Konsumentów
W kolejnym kroku wszyscy konsumenci, którzy niezobowiązująco dołączyli do akcji, będą mogli podjąć świadomą decyzję dotyczącą zmiany sprzedawcy na podstawie sukcesywnie przesyłanych osobistych kalkulacji oszczędności, możliwych do osiągnięcia w ramach akcji.
Jednocześnie Federacja Konsumentów po zakończonej aukcji zdecydowała się ponownie otworzyć zapisy dla wszystkich, którzy nadal chcieliby przystąpić do akcji pod adresem www.energiarazem.org.
Sama rejestracja, tak jak dotychczas, jest bezpłatna i niezobowiązująca.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.04.2016, 15:52 |
Źródło informacji | Federacja Konsumentów |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |