Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Bosch osiągnął w Polsce w 2018 roku skonsolidowany obrót w wysokości 5,4 mld złotych (1,27 mld euro), co oznacza trzyprocentowy wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. Obroty netto Grupy Bosch w Polsce, z uwzględnieniem sprzedaży spółek nieskonsolidowanych i sprzedaży wewnętrznej, wyniosły w 2018 roku 8,6 mld złotych (2 mld euro). „Polska to ważny rynek dla Grupy Bosch - działamy w wielu branżach i w wielu z nich jesteśmy liderem. W Polsce nie tylko sprzedajemy, ale także tworzymy i produkujemy produkty z logo Bosch” – podkreśla Rafał Rudziński, prezes Robert Bosch Sp. z o.o. i reprezentant Grupy Bosch w Polsce.
W 2018 roku Bosch zainwestował w Polsce ponad 660 mln złotych (156 mln euro). Inwestycje dotyczyły przede wszystkim rozbudowy łódzkich zakładów produkcyjnych firmy BSH i centrów logistycznych we Wrocławiu i Łodzi.
Globalne innowacje Bosch współtworzone w Polsce
W Polsce Bosch prowadzi prace badawczo-rozwojowe w trzech ośrodkach. Wiele z przełomowych koncepcji i rozwiązań w obszarze oprogramowania jest też współtworzonych w warszawskim Centrum Kompetencyjnym IT (Bosch IT Competence Center). „Centrum Kompetencyjne IT w Warszawie to jeden z najważniejszych ośrodków rozwoju oprogramowania dla globalnych projektów Bosch. Wspieramy w tym obszarze kluczowe inicjatywy koncernu. Nasi cenieni specjaliści – programiści i liderzy projektów, współtworzą świat przyszłości” – mówi Rafał Rudziński.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 23.05.2019, 12:49 |
Źródło informacji | Robert Bosch Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom