Newsletter

Wyniki finansowe Nest Banku

21.04.2022, 12:58aktualizacja: 21.04.2022, 13:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nest Bank
Nest Bank

Nest Bank wypracował zysk za 2021 rok

Nest Bank zakończył 2021 rok z zyskiem w wysokości 4 mln złotych netto. Grupa Nest Bank S.A., w której skład wchodzi bank oraz spółka faktoringowa Faktoria, również wypracowała w 2021 roku zysk – w wysokości 2,1 mln zł.

Przełomowy rok dla Nest Banku

„W 2021 rok weszliśmy z klarowną strategią, której podstawowym celem było osiągnięcie rentowności. Cel ten został osiągnięty. Zarówno Nest Bank, jak i Grupa odnotowały w ubiegłym roku najlepsze od wielu lat wyniki finansowe, powiększyły bazę klientów, zwiększyły zakres świadczonych usług i dynamicznie kontynuowały gruntowną transformację cyfrową, inwestując w nowoczesne technologie i procesy” – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

Zysk, cyfrowy rozwój, innowacyjność i społeczna odpowiedzialność

W 2021 roku Nest Bank pozyskał blisko 20 tys. nowych klientów. Ponadto Nest może się pochwalić jednym z najwyższych w Polsce wskaźników kont zakładanych online – ponad 65% rachunków indywidualnych i firmowych zostało otwartych w kanałach zdalnych w 2021 roku.

„Jako pierwsi na polskim rynku udostępniliśmy proces kredytowy, dzięki któremu firma nie mająca jeszcze relacji z bankiem może uzyskać kredyt całkowicie online i podpisać umowę zdalnie. We wrześniu 2021 roku jako pierwsi na świecie przeprowadziliśmy pilotaż VISA Mobile - nowej usługi płatności kartą w internecie. Potwierdziliśmy tym naszą zdolność do wdrażania innowacyjnych, skalowalnych projektów z największymi globalnymi partnerami” – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu.

„W ubiegłym roku nie tylko wypracowaliśmy najlepsze od wielu lat wyniki finansowe , ale także podnieśliśmy sobie poprzeczkę w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Znacząco podwyższyliśmy nasze standardy w obszarze polityk praw człowieka, kodeksu postępowania pracowników czy kodeksu postępowania dostawców. Zrealizowaliśmy wiele ważnych inicjatyw społecznych. Dołączyliśmy także do organizacji United Nations Global Compact. W 2022 roku i kolejnych latach będziemy kontynuować nasze działania w tym obszarze” – dodaje.

Plany Nest Banku na 2022 rok – kontynuacja strategii i kolejne innowacje

Nest Bank zapowiada, że w 2022 roku będzie kontynuował strategię skoncentrowaną na cyfrowych usługach finansowych dla osób indywidualnych i przedsiębiorców. Na początku kwietnia bank zmienił logotyp oraz identyfikację wizualną i zapowiada kolejne zmiany.

„Kontynuujemy strategię innowacyjnej, mobilnej bankowości dla klientów indywidualnych oraz wysokiej jakości cyfrowych usług finansowych dla przedsiębiorców. Nasze usługi są konkurencyjne cenowo, innowacyjne i dostępne 24/7, wszędzie tam, gdzie przedsiębiorcy zarabiają pieniądze i budują wartość swoich biznesów - mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. - Aby podkreślić strategię banku i jej charakter zmieniliśmy, w 2022 roku, naszą identyfikację wizualną. Nowe logo podkreśla naszą dynamikę, strategiczne skupienie na przedsiębiorcach i ich potrzebach z dbałością o nowoczesność, jakość i wygodę proponowanych usług” – dodaje.

Bank zapowiada także, że jeszcze w tym roku wprowadzi klika nowości do swojej oferty. Należą do nich między innymi kredyt dla spółek, karta wirtualna, nowy proces zakładania rachunku z wykorzystaniem tzw. selfie czy Visa Mobile.

Sprawozdanie finansowe Grupy Nest Bank dostępne jest tutaj: https://nestbank.pl/o-banku/

Źródło informacji: Nest Bank

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 21.04.2022, 12:58
Źródło informacji Nest Bank
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ