Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nawet popularni twórcy internetowi poszukują sposobów, jak zmienić swoich followersów w social mediach w płacących klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. „Gdybym teraz zaczynał, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę - jako ekspert, influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja >>Influencer Boot Camp<<” - mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji.
Atrakcyjne szkolenia
Podczas szkoleń prelegenci pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe, a stworzenie skutecznej platformy sprzedażowej nie wymaga rozbudowanych narzędzi. Influencer Boot Camp w pierwszym etapie, trwającym od 15 do 26 listopada, to cykl 10 webinarów o tym, jak osiągnąć sukces w internecie. Doświadczeniem podzielą się:
· Monika Czaplicka - socjolożka, ekspertka ds. marketingu w mediach społecznościowych,
· Ewelina Ulanicka - blogerka,
· Weronika Szymańska (Billie Sparrow) - YouTuberka,
· Katarzyna Gabrysz (Rynn Rysuje) - rysowniczka internetowa,
· Anna Ulanicka - fotografka, twórczyni internetowa,
· Kacper Korzeniowski (Fotopomocnik/Fotoziomek) - fotograf,
· Dagmara Kokoszka-Lassota - specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży,
· Kinga Rak - redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,
· Jacek Kłosiński - autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie,
· Andrzej Tucholski - psycholog biznesu i twórca internetowy.
Dla kogo Influencer Boot Camp?
Dla każdego, kto tworzy lub planuje tworzyć treści cyfrowe do sprzedaży w social mediach i internecie. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program tak, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.
Konkurs z nagrodami
Cykl edukacyjny zwieńczą Mistrzostwa e-sprzedaży trwające od 29 listopada do 26 grudnia. Oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano cztery rankingi tygodniowe. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch kategoriach:
· wolumen sprzedaży - liczba sprzedaży bez względu na jej wartość,
· wartość sprzedaży w PLN - suma wartości wszystkich sprzedaży.
Zwycięzców poznamy w styczniu 2022 roku. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150000 PLN.
Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe wydarzenie dla twórców Internetowych w Polsce, oraz CIC Warsaw, a patronami medialnymi są: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, Marketer+, AdMonkey i Tygrysy Biznesu.
Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online, pozwalając każdemu profesjonaliście, influencerowi, dostawcy usług i treści cyfrowych zarabiać więcej, budować silniejsze relacje z klientami i tym samym zwiększać zyski ze sprzedaży w social mediach.
Informacje i zapisy: https://influencerbootcamp.pl
Źródło informacji: Gzimi
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.11.2021, 08:50 |
Źródło informacji | Gzimi |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
BingX świętuje swoje 7. urodziny kampanią „Twój głos, nasza historia"
- 18.04.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Fakturowanie online - jak działa i dlaczego warto z niego korzystać?
Wyobraź sobie, że zaoszczędzisz nawet kilka godzin w ciągu miesiąca, korzystając z kompleksowego programu do wystawiania faktur, który wyręczy Cię w czasochłonnych i nudnych, lecz obowiązkowych zadaniach. Dzięki automatyzacji unikniesz pomyłek w danych kontrahentów, ograniczysz ryzyko opóźnionych płatności i przyspieszysz kompletowanie dokumentów dla księgowej. Dowiedz się, jak powinno wyglądać sprawne fakturowanie online, które ułatwi Ci zarządzanie dokumentacją firmową i finansami.- 17.04.2025, 15:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Faktura.pl
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ