Newsletter

Xsolla ogłasza nowe innowacyjne aktualizacje rozwiązania Web Shop w celu wsparcia twórców w rozwijaniu gier dzięki aktywacji w modelu D2C

07.03.2025, 09:21aktualizacja: 07.03.2025, 09:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, wprowadziła istotne uaktualnienia do swojego wiodącego w branży rozwiązania Web Shop. Xsolla Web Shop od ponad czterech lat zajmuje czołową pozycję w branży jako rozwiązanie stosowane w ponad 500 sklepach internetowych na całym świecie zintegrowanych z grami różnych gatunków i różnej skali. Przełomowe usprawnienia, które zostały zaprojektowane z myślą o wyjściu naprzeciw zmieniającym się potrzebom twórców i wydawców gier mobilnych, koncentrują się na zwiększeniu wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) i pogłębieniu lojalności graczy. Dzięki zwiększonym możliwościom personalizacji, usprawnionych możliwościach integracji, automatycznym cennikom regionalnym i zestawowi narzędzi sprzyjających budowaniu lojalności twórcy i wydawcy mogą pielęgnować długotrwałe relacje z użytkownikami, zyskując większą wartość LTV i coraz większe nieprzerwane zaangażowanie.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250305767878/pl/ 

Szeroko zakrojone aktualizacje są teraz dostępne dla wszystkich użytkowników Web Shop i już teraz dostarczają sprawdzone rezultaty w branży:

  • wzrost LTV rozwiązania Web Shop o +30% dzięki płynnej integracji programu lojalnościowego z możliwością personalizacji w sklepie internetowym. Zestaw funkcji lojalnościowych Web Shop sprzyja ponownym zakupom, przyczynia się do częstszego dokonywania płatności przez klientów i wydłużenia utrzymywanej z nimi relacji. Gracze zyskują punkty lojalnościowe i ekskluzywny dostęp do sklepu, co sprzyja długotrwałemu zaangażowaniu i trwałym wydatkom w witrynie;
  • wzrost współczynnika konwersji płatności o +13% dzięki zautomatyzowanym regionalnym poziomom cen. Twórcy mogą ustawić automatyczny cennik w USD, aby umożliwić bezproblemowe przeliczenie na inną walutę jednym kliknięciem, z zastosowaniem dynamicznej korekty o należne podatki i zastosowany kurs wymiany. Strategia ta optymalizuje cenniki stosownie do lokalnej siły nabywczej, przyczyniając się do wzrostu wolumenu transakcji i odsetka sfinalizowanych płatności. Umożliwia również zastosowanie korekt ręcznych;
  • wzrost wizyt w sklepie internetowym o +300% dzięki udoskonalonej funkcji Progressive Web App (PWA). Gracze mogą dodać sklep internetowy bezpośrednio do ekranu głównego swojego urządzenia mobilnego, aby nie musieć logować się za każdym razem, gdy zechcą z niego skorzystać;
  • wzrost ARPPU o +35% dzięki personalizacji po stronie partnera, co umożliwia twórcom dynamiczne dostosowywanie doświadczenia w zakresie sklepu internetowego w czasie rzeczywistym. Katalog, promocje i oferty są dynamicznie dostosowywane do danych gracza w ramach gry.

„Xsolla dąży do uproszczenia złożonego charakteru handlu grami i wsparcia twórców w rozwoju działalności i zwiększaniu czerpanych z niej dochodów - powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. - Nowe aktualizacje w rozwiązaniu Web Shop stanowią wyraz tego dążenia, zapewniając rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepem internetowym oraz bardziej angażujące doświadczenia dla graczy. Jesteśmy dumni z możliwości stałego wspierania twórców za pomocą narzędzi przyczyniających się do osiągania wymiernych rezultatów i znaczącego wzrostu”.

Xsolla Web Shop to nieodzowne narzędzie dla twórców gier mobilnych pragnących rozszerzyć swoje strategie dochodowe i zwiększyć zaangażowanie graczy. Dzięki integracji takich funkcji, jak zarządzanie katalogiem, wsparcie w zakresie narzędzi LiveOps oraz personalizacja witryny rozwiązanie zapewnia nieocenione wsparcie w zakresie strategii dochodowych w modelu D2C (direct-to-consumer), konsekwentnie umożliwiając osiąganie zysku z inwestycji i dostarczając partnerom korzyści w perspektywie długoterminowej.

Więcej informacji na temat nowych funkcji oraz sposobów wykorzystania Xsolla Web Shop do rozwoju własnej działalności można znaleźć na stronie: xsolla.pro/rws25ws

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250305767878/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.03.2025, 09:21
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ