Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, wprowadziła istotne uaktualnienia do swojego wiodącego w branży rozwiązania Web Shop. Xsolla Web Shop od ponad czterech lat zajmuje czołową pozycję w branży jako rozwiązanie stosowane w ponad 500 sklepach internetowych na całym świecie zintegrowanych z grami różnych gatunków i różnej skali. Przełomowe usprawnienia, które zostały zaprojektowane z myślą o wyjściu naprzeciw zmieniającym się potrzebom twórców i wydawców gier mobilnych, koncentrują się na zwiększeniu wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) i pogłębieniu lojalności graczy. Dzięki zwiększonym możliwościom personalizacji, usprawnionych możliwościach integracji, automatycznym cennikom regionalnym i zestawowi narzędzi sprzyjających budowaniu lojalności twórcy i wydawcy mogą pielęgnować długotrwałe relacje z użytkownikami, zyskując większą wartość LTV i coraz większe nieprzerwane zaangażowanie.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250305767878/pl/
Szeroko zakrojone aktualizacje są teraz dostępne dla wszystkich użytkowników Web Shop i już teraz dostarczają sprawdzone rezultaty w branży:
- wzrost LTV rozwiązania Web Shop o +30% dzięki płynnej integracji programu lojalnościowego z możliwością personalizacji w sklepie internetowym. Zestaw funkcji lojalnościowych Web Shop sprzyja ponownym zakupom, przyczynia się do częstszego dokonywania płatności przez klientów i wydłużenia utrzymywanej z nimi relacji. Gracze zyskują punkty lojalnościowe i ekskluzywny dostęp do sklepu, co sprzyja długotrwałemu zaangażowaniu i trwałym wydatkom w witrynie;
- wzrost współczynnika konwersji płatności o +13% dzięki zautomatyzowanym regionalnym poziomom cen. Twórcy mogą ustawić automatyczny cennik w USD, aby umożliwić bezproblemowe przeliczenie na inną walutę jednym kliknięciem, z zastosowaniem dynamicznej korekty o należne podatki i zastosowany kurs wymiany. Strategia ta optymalizuje cenniki stosownie do lokalnej siły nabywczej, przyczyniając się do wzrostu wolumenu transakcji i odsetka sfinalizowanych płatności. Umożliwia również zastosowanie korekt ręcznych;
- wzrost wizyt w sklepie internetowym o +300% dzięki udoskonalonej funkcji Progressive Web App (PWA). Gracze mogą dodać sklep internetowy bezpośrednio do ekranu głównego swojego urządzenia mobilnego, aby nie musieć logować się za każdym razem, gdy zechcą z niego skorzystać;
- wzrost ARPPU o +35% dzięki personalizacji po stronie partnera, co umożliwia twórcom dynamiczne dostosowywanie doświadczenia w zakresie sklepu internetowego w czasie rzeczywistym. Katalog, promocje i oferty są dynamicznie dostosowywane do danych gracza w ramach gry.
„Xsolla dąży do uproszczenia złożonego charakteru handlu grami i wsparcia twórców w rozwoju działalności i zwiększaniu czerpanych z niej dochodów - powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. - Nowe aktualizacje w rozwiązaniu Web Shop stanowią wyraz tego dążenia, zapewniając rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepem internetowym oraz bardziej angażujące doświadczenia dla graczy. Jesteśmy dumni z możliwości stałego wspierania twórców za pomocą narzędzi przyczyniających się do osiągania wymiernych rezultatów i znaczącego wzrostu”.
Xsolla Web Shop to nieodzowne narzędzie dla twórców gier mobilnych pragnących rozszerzyć swoje strategie dochodowe i zwiększyć zaangażowanie graczy. Dzięki integracji takich funkcji, jak zarządzanie katalogiem, wsparcie w zakresie narzędzi LiveOps oraz personalizacja witryny rozwiązanie zapewnia nieocenione wsparcie w zakresie strategii dochodowych w modelu D2C (direct-to-consumer), konsekwentnie umożliwiając osiąganie zysku z inwestycji i dostarczając partnerom korzyści w perspektywie długoterminowej.
Więcej informacji na temat nowych funkcji oraz sposobów wykorzystania Xsolla Web Shop do rozwoju własnej działalności można znaleźć na stronie: xsolla.pro/rws25ws
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250305767878/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.03.2025, 09:21 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |