Newsletter

Xsolla publikuje jesienny raport na 2024 rok dotyczący przyszłości gier mobilnych i rozwoju gier oraz prezentujący analizę ostatnich wskaźników i nowych trendów

15.11.2024, 09:21aktualizacja: 15.11.2024, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Do najważniejszych poruszonych zagadnień należą rozwój sklepów internetowych, wpływ kobiet jako graczy oraz skutki unijnego aktu o rynkach cyfrowych.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o publikacji jesiennej edycji raportu na 2024 r. zatytułowanego „The Xsolla Report: The State of Play” [Raport Xsolla: aktualna sytuacja]. Ten szczegółowy raport prezentuje cenne informacje, trendy oraz możliwości kształtujące rynek gier, aby wesprzeć profesjonalne podmioty prowadzące działalność w sektorze gier w wysiłkach na rzecz adaptacji i umożliwić im odnoszenie sukcesów na dzisiejszym dynamicznie ewoluującym rynku.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241112162635/pl/

Jesienny raport na 2024 r. koncentruje się na kwestii gier mobilnych, z których przychody na całym świecie mają w tym roku wynieść 98,7 mld USD (wiodącym rynkiem jest tutaj Azja, gdzie przychody mają wynieść 65 mld USD). W raporcie podkreślono również coraz większe znaczenie sklepów internetowych, ponieważ 77% graczy dokonuje zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych prowadzących sprzedaż bezpośrednio na rzecz konsumentów, a tym samym zwrócono uwagę na wzrost popularności tych kanałów sprzedaży.

W raporcie podkreślono również rolę kobiet będących użytkowniczkami gier oraz większą równość w obszarze gier, jako że 87% użytkowniczek korzysta z gier mobilnych co tydzień, a 64% dokonuje zakupów w aplikacjach. Wraz ze wzrostem zainteresowania w tej grupie demograficznej producenci gier reagują, opracowując bardziej włączające i angażujące doświadczenia w grach.

„Jesienna edycja raportu Xsolla na rok 2024 prezentuje jasny obraz trendów w zakresie technologii mobilnej, nowych rozwiązań płatniczych, wpływu kobiet na sektor gier oraz ciągłych zmian regulacyjnych kształtujących przyszłość” – powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds, marketingu i rozwoju w Xsolla. „Za pomocą tego raportu pragniemy zapewnić naszym partnerom wiedzę oraz przydatne strategie, które pomogą im wykorzystać nowe możliwości i odnosić sukcesy w ciągle ewoluującym sektorze”.

Więcej informacji oraz pełną treść jesiennej edycji raportu Xsolla na temat aktualnej sytuacji na 2024 r. można znaleźć pod adresem xsolla.pro/txr-autumn24

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241112162635/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:
Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.11.2024, 09:21
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ